Από τον θείο της νύφης Γιώργο Γεωργαντή

Σχετικά με τις αιτήσεις στο ΚΕΠ που πρέπει να κάνουν όσοι θέλουν να παραμείνουν στα ράφια του οστεοφυλακίου τα κιβώτια με τα οστά των δικών τους προσώπων διευκρινίζεται ότι την Παρακευή και τη Δευτέρα το ΚΕΠ θα είναι κλειστό εξαιτίας των εκλογών και οι αιτήσεις θα γίνονται και πάλι από την Τρίτη και μετά.
Από την πλευρά μας να τονίσουμε ότι θα έπρεπε να δοθεί η δυνατότητα να στέλνονται οι αιτήσεις με email ή με οποιοδήποτε άλλο ηλεκτρονικό τρόπο δεδομένου ότι υπάρχουν πάρα πολλοί που ενδιαφέρονται και ζουν σε άλλα μέρη.
Επίσης θα ήταν πολύ χρήσιμο πάνω στην αίτηση (ή στο χώρο όπου κατατίθενται) να υπήρχε το ποσό που θα καταβάλλεται για κάθε κιβώτιο και κάθε χρόνο.
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος του χωριού μας ενημερώνει ότι άρχισαν από χτες τα μαθήματα του χορού στου “Προκόπα” με πάρα πολύ μεγάλη συμμετοχή. Είναι σίγουρο ότι αφενός όσες συμμετέχουν θα περάσουν όμορφα κάποιες μέρες του χειμώνα και αφετέρου θα μας χαρίσουν όμορφο θέαμα σε πολλές εκδηλώσεις του χωριού μας.
Ο Σύλλογος εκφράζει τις θερμές ευχαριστίες του στον Γιώργο Φωτεινό, ο οποίος πρόσφερε 300€ για την αντιμετώπιση των εξόδων του χορευτικού τμήματος. Τέτοιες προσφορές ενισχύουν το έργο του Συλλόγου μας και ωφελούν συνολικά την τοπική κοινωνία μας.
Σημείωση της σελίδας: Επειδή ακούστηκαν ήδη τα σχόλια ότι η προσφορά είναι προεκλογική ενέργεια (χωρίς εμείς να μπορούμε και να θέλουμε να διερευνήσουμε τις προθέσεις του καθενός) οφείλουμε να επισημάνουμε ότι ο Γιώργος την άνοιξη του 2022, χωρίς να είναι στον ορίζοντα εκλογές, ενίχυσε με 1000€ την έκδοση του βιβλίου της Βιβλιοθήκης “Η Βρίσα και το 22” Όταν η προσφορά είναι συστατικό του χαρακτήρα κάποιου όλα τα υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα.
Σύμφωνα με ενημέρωση από τον Πρόεδρο της Κοινότητας άρχισαν οι εργασίες για τον ευπρεπισμό του οστεοφυλακίου στο νεκροταφείο του χωριού μας.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα θα βγουν έξω όλα τα κιβώτια με τα οστά για να καθαριστεί και βαφεί ο χώρος. Στη συνέχεια θα τοποθετηθούν στα ράφια μόνο τα κιβώτια για τα οποία έχει γίνει σχετική αίτηση στο ΚΕΠ.
Όσοι θέλουν τα οστά των δικών τους προσώπων που βρίσκονται σε κιβώτια να εξακολουθήσουν να παραμένουν στα ράφια θα πρέπει το αργότερο μέχρι την Παρασκευή 6 του μήνα να μεταβούν στο ΚΕΠ και να κάνουν σχετική αίτηση.
Όσοι έχουν “παρε-δώσε” με το δημοτικό σχολείο και το Νηπιαγωγείο του χωριού μας, αλλά και όσοι ανηφορίζουν προς τα “Αλώνια” για να παρακολουθήσουν κάποια σχολική ή πολιτιστική εκδήλωση καθώς και οι εκατοντάδες που συμμετέχουν στον χορό των συλλόγων έχουν διαπιστώσει το πρόβλημα που δημιουργείται όταν στον στενό δρόμο ένα αυτοκίνητο ανεβαίνει και άλλο κατεβαίνει.
Το πρόβλημα δημιουργείται επειδή δεν υπάρχει άλλη διέξοδος για τα αυτοκίνητα. Είναι όμως πάρα πολύ εύκολο να δημιουργηθεί ώστε τα αυτοκίνητα στο κατέβασμά τους να περνάνε μέσα από το δασάκι (δεν χρειάζεται να κοπεί κανένα πεύκο) μέχρι να συναντήσουν τον χωματόδρομο που καταλήγει το σπίτι του Ζαφειρίου και από κει να κινηθούν προς όποια κατεύθυνση θέλουν. Αυτό που χρειάζεται είναι να βελτιωθούν με ένα μηχάνημα λίγο τα σημεία που από το πάρκινγκ θα μπαίνουν το δασάκι και από το δασάκι θα βγαίνουν στον χωματόδρομο και μια μπετονιέρα τσιμέντο για να στρωθούν τα σημεία αυτά. Η όλη απόσταση από το πάρκινγκ μέχρι τον υφιστάμενο τσιμεντοστρωμένο δρόμο είναι το πολύ 100-150 μέτρα.
Το Δημοτικό σχολείο Βρίσας ευχαριστεί τον, ξενιτεμένο στον μακρινό Καναδά, Βαγγέλη Βαληλή για την προφορά στο σχολείο μας 50€ στη μνήμη του Δημήτρη Περρή.
Είναι η πολλοστή φορά που ο Βαγγέλης τιμά την μνήμη αγαπημένων του χωριανών μας προφέροντας και βοηθώντας τα παιδιά του χωριού μας και την εκπαίδευσή τους.
Απόδειξη του ό,τι δεν ξεχνά το χωριό μας, τους ανθρώπους του και τις …αναμνήσεις του!
Να είστε όλοι καλά και χαρούμενοι!
Ο Παναγιώτης Τσάτσος μας είπε:
Μπορεί να μη βγήκαν στο χωριό επειδή δεν έβρεξε αλλά εμείς σήμερα φάγαμε στου Χαραλαμπή στη Νυφίδα και καλομαγειρευμένα . Καλό χειμώνα και του χρόνου
Μα Παναγιώτη η μισή μαγεία του σαλιγκαριού είναι το βρεις, να το μαζέψεις και να το προσθέσεις στο άθροισμα που έχεις “120, 121, 122…305,306…” Το φάγωμα του (με κόκκινο πάντα) είναι η άλλη μισή!
Η Άννα Αποστολή, του Δημήτρη και της Καίτης, και ο σύζυγός της Χρήστος Δεβρέλλης απόκτησαν το δεύτερο παιδάκι τους, έναν μορφονιό γιο!
Να σας ζήσει,να γεμίσει κι αυτός χαρές στο σπιτικό σας.
Ο παππούς και η γιαγιά να τους χαίρονται και να τους καμαρώνουν όλους, μικρούς και μεγάλους, γεμάτοι υγεία και όρεξη για προσφορά!
Το ερχόμενο Σάββατο στις 5.00 το απόγευμα θα πραγματοποιηθεί η πρώτη συνάντηση της εφηβικής θεατρικής ομάδας της Βιβλιοθήκης.
Θα απουσιάζει βέβαια η μεγάλη και μοναδική Χρυσούλα, αυτή που εμφώλευσε στις καρδιές των παιδιών την αγάπη τους για το θέατρο.
Μα γι αυτήν ακριβώς την απουσία θέλουμε όλοι να δείξουμε ότι ο σπόρος που έρριξε βλασταίνει και φουντώνει.
Καλούνται γι αυτό όλα τα παιδιά είτε έχουν δηλώσει συμμετοχή είτε όχι να παραβρεθούν.