Στο καφενείο… Μαθαίνεις

Στο χωριό Λάσκαρης και Θαλασσελλη από το ψηφοδέλτιο του Βερρου. Από το ψηφοδέλτιο του Σύκα ισοψηφισαν Γερακελλη και Γεωργακας

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Γεύση αποτελεσμάτων

Δεν έχουμε μάθει με βεβαιότητα τα αποτελέσματα το χωριό. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε 364 Βέρρος, 125 Συκάς, 9 Αλατζάς.

Με βάση τους παραπάνω αριθμούς στο τοπικό συμβούλιο εκλέγονται 2 από το ψηφοδέλτιο του Δημάρχου και ένας από του Συκά.

Μια ανάρτηση στο fb δηλώνει ότι πρώτος (και άρα Πρόεδρος) στο χωριό είναι ο Νίκος Λάσκαρης.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Οι εκλογές στο χωριό

Γιορτινή η μέρα στο χωριό σήμερα καθώς οι εκλογές εκτός από πολιτικό γεγονός είναι και ξεκάθαρα κοινωνικό γεγονός. Είδαμε αρκετούς χωριανούς που μένουν μακριά απ’ το χωριό να έχουν έρθει για να ψηφίσουν (και να κάνουν και μίνι διακοπές!).Είδαμε και άτομα να ψηφίζουν που δεν γνωρίζουμε καθόλου.

Στην αυλή του σχολείου τα συνηθισμένα πηγαδάκια, μικτά στην πλειοψηφία τους από αντίπαλα ψηφοδέλτια, με τους υποψήφιους να προσπαθούν έστω και την τελευταία στιγμή να κερδίσουν κάτι από όσους επρόκειτο να μπούν στο παραβάν και στη συνέχεια-μετά την έξοδό τους- να μαντέψουν αν θα τους προσθέσουν στους “σίγουρους” ή όχι.

Και η προεκλογική περίοδος στο χωριό είχε το ενδιαφέρον της και δεν διέφερε πολύ από την αντίστοιχη των μεγάλων κέντρων.

Είχε “συνομωτικές” επαφές και ίντριγκες, είχε συμφωνίες “μυστικές”, είχε εκτεταμένη χρήση του facebook, είχε αναρτήσεις σε ιστοσελίδες της Μυτιλήνης, είχε υποσχέσεις, είχε κεράσματα, είχε πολιτική, είχε μικροπολιτική, είχε ηχηρές υποχέσεις, είχε σιωπηλούς προβληματισμούς.

Με δεδομένο ότι όλοι οι υποψήφιοι έχουν -σύμφωνα με τα δημοσίως λεγόμενα ή γραφόμενά τους- ως σκοπό να βοηθήσουν για το καλό του χωριού μας, να ευχηθούμε να έρθουν καλύτερες μέρες για το πολύπαθο και πολλαπλά, από πολλούς, παραμελημένο χωριό μας.

Και προπαντός να είμαστε γεροί και -όσο γίνεται- μονιασμένοι.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Η Βιβλιοθήκη προσκαλεί

Η Βιβλιοθήκη Βρίσας με χαρά διαπιστώνει το ενδιαφέρον των παιδιών του Δημοτικού σχολείου και των οικογενειών τους να παρακολουθήσουν μαθήματα στο κοινωνικό φροντιστήριο που οργανώνει.

Επειδή υπάρχουν αιτήσεις από όλες τις τάξεις προσκαλεί δασκάλες/ους, εν ενεργεία ή συνταξιούχους να συνεργαστούν με την Στέλλα Μπολγούρα για την καλύτερη και ουσιαστικότερη βοήθεια στα παιδιά.

Τη Δευτέρα θα ανακοινωθούν οι ώρες και οι μέρες έναρξης των δραστηριοτήτων της φετινής περιόδου στη Βιβλιοθήκη.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Δικοί μας άνθρωποι-άξιοι υποψήφιοι!

ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΒΡΙΣΑΓΩΤΩΝ ΛΕΣΒΟΥ ΑΘΗΝΑΣ                                     Τέσσερεις  «δικοί μας» άνθρωποι , που έλκουν την καταγωγή τους από το χωριό μας, είναι υποψήφιοι δημοτικοί σύμβουλοι σε τέσσερεις διαφορετικούς δήμους της Αττικής στις Αυτοδιοικητικές εκλογές της 8ης Οκτωβρίου.  Συγκεκριμένα, και κατ’ αλφαβητική σειρά η αναφορά τους, οι:         

1) Δημήτρης Αθανασίου του Γεωργίου (Συνδυασμός: Λαϊκή Συσπείρωση Ελληνικού Αργυρούπολης – Υποψήφιος Δήμαρχος: Γιώργος Ιωαννίδης 

2) Αννα Καρδαμπίκη – Κώσση (Συνδυασμός: Συνεχίζουμε για το Παλαιό Φάληρο – Υποψήφιος Δήμαρχος: Γιάννης Φωστηρόπουλος) 

3) Ειρήνη – Μαρία Παπαδομανωλάκη, κόρη της Ευφροσύνης (Φρόσως) Κώσση (Δήμος Παιανίας – Συνδυασμός: Σύγχρονος Δήμος για όλους  – Υποψήφιος Δήμαρχος Κώστας Αναστόπουλος

4)  Δέσποινα Παρασκευά του Ευσταθίου (Δήμος Καισσαριανής – Συνδυασμός: Ομορφη Πόλη – Μπετίνα Γραφίδου (Υποψήφια Δήμαρχος Μπετίνα Γραφίδου) 

Το Δ.Σ του Συλλόγου μας τους εύχεται καλή επιτυχία καθώς επίσης και στους υποψηφίους Δημοτικούς και Τοπικούς συμβούλους του Δήμου μας και του χωριού μας και σε όλους γενικά τους συντοπίτες μας που μετέχουν στις εκλογές αυτές

                                        Το Δ.Σ του Συλλόγου    

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | 2 σχόλια

Από τον Μάκη Νικέλλη

Αγαπητοί συγχωριανοί,

σε συνέχεια προηγούμενου άρθρου μου, θα ήθελα να σας παρουσιάσω τις επιπλέον πληροφορίες που έχω σχετικά με την κατάσταση της υπηρεσίας που είναι αρμόδια για την αποκατάσταση των ζημιών από το σεισμό και τη φωτιά στο χωριό μας, δηλαδή της γνωστής σε όλους μας ΔΑΕΦΚ. Οι περισσότεροι τα γνωρίζετε αλλά θεωρώ πως είναι χρήσιμο να καταγραφούν, αφού δεν έχουμε καμία επίσημη ενημέρωση, από κανέναν. Αυτό που ελπίζω, είναι να ενδιαφερθούν πραγματικά όλοι οι αρμόδιοι ώστε να δείξουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους πιέζοντας το υπουργείο για συνολικές λύσεις και όχι σπασμωδικές κινήσεις τύπου «μαυρογιαλούρου».

Η Γενική Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (Γ.Δ.Α.Ε.Φ.Κ) υπαγόταν μέχρι και τον περασμένο Ιούλιο στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Οι αιτήσεις μας εξετάζονταν με τον γνωστό αργό ρυθμό και εμείς παθητικά δεχόμασταν τις όποιες καθυστερήσεις αποδεχόμενοι το γεγονός ότι η υπηρεσία είναι υποστελεχωμένη. Όμως, από τον Ιούλιο η Γ.Δ.Α.Ε.Φ.Κ μεταφέρεται στο Υπουργείο Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας. Τώρα καμία υπόθεση μας δεν προχωρά. Από τη μια η αλλαγή  υπουργείου «πάγωσε» όλες τις υποθέσεις μας και από την άλλη οι πρόσφατες πλημμύρες στη Θεσσαλία έχουν θέσει τις υποθέσεις του χωριού μας εκτός προτεραιότητας της κυβέρνησης και του νέου υπουργού. Δεν βρίσκουμε κανέναν υπάλληλο στο υπουργείο να ενημερωθούμε για τις υποθέσεις μας! Με την επικείμενη μετακόμιση της υπηρεσίας, από τους Αμπελόκηπους στο Μαρούσι, δεν περιμένουμε καμία εξέλιξη μέσα στο 2023. Αν λάβουμε υπόψη και τις μεταφορές των κονδυλίων από το ένα υπουργείο στο άλλο μην περιμένετε καμία εξέλιξη μέχρι την άνοιξη του 2024. Εδώ ταιριάζει γάντι το «Ζήσε Μαύρε μου να φας το Μάη τριφύλλι»·  και ακόμα έχουμε Οκτώβριο!!!! Οι ζωές μας στοιβαγμένες σε φακέλους πάνω σε γραφεία περιμένοντας τον υπάλληλο να συντάξει ένα έγγραφο. Ένα απλό έγγραφο για τον υπάλληλο, μια ζωή σε αναμονή για εμάς. Ως πότε?

Αν δούμε την οργάνωση της Δ.Α.Ε.Φ.Κ. θα αντιληφθούμε τις προτεραιότητές που έχουν θέσει οι ηγεσίες της όλο αυτό το διάστημα. Η Γενική Διεύθυνση Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών (Γ.Δ.Α.Ε.Φ.Κ.) συγκροτείται από τρείς διευθύνεις. Τις Δ.Α.Ε.Φ.Κ. Κεντρικής Ελλάδος (Δ26), Δ.Α.Ε.Φ.Κ. Δυτικής Ελλάδος (Δ27) και Βορείου Ελλάδος (Δ28). –Αρμόδια για την περιοχή μας είναι Δ.Α.Ε.Φ.Κ. Κεντρικής Ελλάδος.

Μετά από διάφορες μεγάλες καταστροφές, από το 2018 και μετά, έχουν συσταθεί οι παρακάτω τομείς με αποκλειστική αρμοδιότητα και έδρα στη αντίστοιχη περιοχή:

  1. Τομέας Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Ανατολικής Αττικής (με έδρα τη Ραφήνα ιδρύθηκε το 2018 μετά τις φωτιές στο Μάτι)
  2. Τομέας Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Δυτικής Αττικής (με έδρα τα Μέγαρα ιδρύθηκε το 2018 μετά τις φωτιές στη Δυτική Αττική)
  3. Τομέας Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Περιφερειακής Ενότητας Χαλκιδικής (με έδρα την Καλαμαριά-Θεσσαλονίκης ιδρύθηκε το 2019 μετά τη θεομηνία στη Χαλκιδική)
  4. Τομέας Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Νομού Χανίων (με έδρα τα Χανιά ιδρύθηκε το 2019 μετά τις πλημμύρες στο Νομό Χανίων)
  5. Τομέας Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Νομού Ηρακλείου (με έδρα το Ηράκλειο ιδρύθηκε το 2021 μετά το σεισμό στο Αρκαλοχώρι)

Παντού όμως έχουν παράπονα ότι δεν προχωρούν οι αποζημιώσεις και αφού δεν φροντίζουν να στελεχώσουν τις υπηρεσίες, δεν πρόκειται να προχωρήσουν ποτέ.

Μετά από αιτήματα που έγιναν από τη Διοικούσα Επιτροπή του Περιφερειακού Τμήματος Κεντρικής & Δυτικής Θεσσαλίας του ΤΕΕ και από βουλευτές, ιδρύθηκε και ο Τομέας Αποκατάστασης Επιπτώσεων Φυσικών Καταστροφών Περιφέρειας Θεσσαλίας με έδρα τη Λάρισα στις 27-9-2023 (…τέτοια αμεσότητα!!). Με τι προσωπικό άραγε?

Για την Δυτική και Ανατολική Αττική το καταλαβαίνω, για Χαλκιδική επίσης, για Θεσσαλία δεν το συζητώ. Αλλά και Χανιά και Ηράκλειο?

Εμείς εδώ κοιμόμαστε!!! Διαπιστώνουμε πως η  Λέσβος δεν υπάρχει για την κεντρική διοίκηση. Αλλά και οι εκπρόσωποί μας δεν διεκδίκησαν αυτά που μας αξίζουν. Βολεύονται με ψίχουλα αφού βολευόμαστε και εμείς να εξυπηρετούν τα μικροσυμφέροντά μας, παρά το γενικό συμφέρον όλων μας!!!

Για εμάς, μετά τον σεισμό του 2017 δεν συστάθηκε αντίστοιχος τομέας. Δεν υπήρχε εξάλλου μέχρι τότε αντίστοιχη δομή. Ωστόσο είχε εγκατασταθεί κλιμάκιο της ΔΑΕΦΚ στο κτίριο της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής και μας εξυπηρετούσε καθημερινά για οτιδήποτε χρειαζόμασταν. Επίσης υπήρχε ο συντονιστής κ. Τεντόμας που μπορούσε να απευθυνθεί ο καθένας μας ανεξαρτήτου πολιτικής πεποιθήσεως και να ενημερωθεί για οποιοδήποτε πρόβλημά του. Σήμερα δεν υπάρχει τίποτα από τα παραπάνω, ούτε τομέας Λέσβου, ούτε κλιμάκιο, ούτε συντονιστής. Έχουν λυθεί όλα μας τα προβλήματα ή μήπως πρέπει να απευθυνόμαστε στο γραφείο του τοπικού βουλευτή δια τις υποθέσεις μας? Αυτά που γράφω άραγε υπάρχει κάποιος υπεύθυνος να τα επιβεβαιώσει, να τα διορθώσει ή να τα διαψεύσει?

Νομίζω πως όλοι μας είμαστε μάρτυρες της κατάστασης που βιώνουμε. Άλλος λιγότερο άλλος περισσότερο. Ευτυχώς για κάποιους, οι υποθέσεις τους έχουν διεκπεραιωθεί ταχύτατα. Μέσα σε 4 μήνες, για κάποιους, χορηγήθηκε και Α’ δόση ανακατασκευής και εκδόθηκε και η Β’ Δόση. Άλλοι περιμένουμε 8 μήνες, ίσως και χρόνο, για να εκδοθεί μια και μόνο απόφαση. Αν υπάρχει τρόπος να επιταχύνουμε και εμείς τις υποθέσεις μας ας μας διαφωτίσουν και εμάς. Δυστυχώς, κοιτάζοντας ο καθένας το δικό του συμφέρον, αδιαφορώντας για τον γείτονα, το σπίτι του θα το χτίσει, χωριό όμως δεν θα έχουμε.

Σε λίγες μέρες επιλέγουμε τους εκπροσώπους μας στην τοπική αυτοδιοίκηση. Περιμένω κάτι να αλλάξει, ελπίζω να επιλέξουμε άτομα που θα δουν το σύνολο και όχι το άτομο. Να λειτουργήσει επιτέλους το χωριό μας. Δυστυχώς όμως προβλέπω πως πάλι σε 5 χρόνια τα ίδια θα συζητάμε!!! Ας φροντίσουν να με διαψεύσουν οι «άρχοντες».

Υ.Γ. Ελπίζω η ανθρωπιστική βοήθεια που στέλνει ο κόσμος στην Θεσσαλία να φτάσει σε αυτούς που έχουν πραγματικά ανάγκη, γιατί σε εμάς η βοήθεια που στάλθηκε κατέληξε να βουλώνει τρύπες άλλων.

Μαργαρίτης Γεωργίου Νικέλλης

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | 7 σχόλια

Από το Εκκλησιαστικό συμβούλιο

Το Εκκλησιαστικό Συμβούλιο Βρισας ενημερώνει ότι για την ανακαίνιση του Ιερού Ναού Αγίου Ιωάννη του Καλυβιτη προσφέρθηκε το ποσό των 5.000 ευρώ από τον Γεώργιο Φωτεινό υπόσχεση που είχε δωθεί από την γιορτή του Αγίου την 15 Ιανουαρίου 23.

Το Συμβούλιο τον ευχαριστεί θερμά για την τόσο σημαντική οικονομική στήριξη του στις εργασίες αποπεράτωσης της ανακαίνισης του Ναού

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Ακόμα μια υποβάθμιση στα Βατερά

Μόνο δύο παραλίες σε όλη τη Λέσβο χαρακτηρίζονται πολυσύχναστες για τη νέα λουτρική περίοδο του 2024, σύμφωνα με ανακοίνωση του Κεντρικού λιμεναρχείου Μυτιλήνης. Συγκεκριμένα οι μόνες παραλίες στις οποίες οι δήμοι υποχρεούνται να έχουν ναυαγοσώστη ο οποίος θα τηρεί όλες τις προδιαγραφές είναι η πλαζ Τσαμάκια της Μυτιλήνης και η παραλία Ερεσού στο Δήμο Δυτικής Λέσβου. 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | 1 σχόλιο

Διανομή τροφίμων ΤΕΒΑ

Ο Δήμος Μυτιλήνης, ως επικεφαλής εταίρος της Κοινωνικής Σύμπραξης ΤΕΒΑ ΠΕ ΛΕΣΒΟΥ – Νο 51,  ενημερώνει ότι έχουν προγραμματιστεί και θα πραγματοποιηθούν νέες διανομές τροφίμων, του  χρηματοδοτούμενου Προγράμματος «Επισιτιστικής  και Βασικής Υλικής Συνδρομής του Ταμείου Ευρωπαϊκής  Βοήθειας Απόρων (TEBA)» στο Δήμο Μυτιλήνης και στο Δήμο Δυτικής Λέσβου,  κατά το χρονικό διάστημα από   11-10-2023   έως  και   την   24-10-2023.

Τα προϊόντα  που θα παραλάβουν οι δικαιούχοι ΚΕΑ – ΤΕΒΑ είναι ξηρά τρόφιμα – είδη παντοπωλείου, νωπά τρόφιμα (πατάτες) και βρεφικά είδη για τις οικογένειες με βρέφη. 

Δ.Ε ΠΟΛΙΧΝΙΤΟΥ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 11-10-2023  στον Πολιχνίτο από 12:00 έως 14:30.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Προαναγγελία γάμου

Από τον θείο της νύφης Γιώργο Γεωργαντή

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | 1 σχόλιο