Καταγγελία

από τον Παναγιώτη Τάτσο

 Δέχτηκα τηλεφώνημα από το γραφείο Φλωρίδη υποκ/μα Πολιχνίτου για πρόβλημα που διαπιστώθηκε στην κτηματική μου περιουσία . Με μήνυμα από τον ΟΠΕΚΕΠΕ πρέπει να οργώσω το κτήμα στο Φτερό  και αυτό στη Μπαρμπαντώνη 

1. Το Φτερό (6 στρεμ) χωράφι σπαρτό έχει να καλλιεργηθεί τουλάχιστον 25 χρόνια και το μισό έχει καλυφθεί από πρίνους , ασπαρτιές και αστιβιές . όπως και τα όμορα σε 1 τετραγ. χιλιόμετρο και όσοι πηγαίνουν στον Αγ. Δημήτριο έχουν εικόνα της περιοχής. Εγκαταλειμμένο δεν μπορεί να χαρακτηριστεί , με ότι σημαίνει αυτό ,άρα χαρακτηρίστηκε ως κτήμα σε αγρανάπαυση . Με απόφαση του ΟΠΕΚΕΠΕ τα κτήματα σε αγρανάπαυση πρέπει κάθε χρόνο να οργώνονται  . 

Ερώτηση . Τι εναλλακτική έχω ?

Απάντηση . Να διαγραφεί από την κτηματική σου μερίδα ///// διαφορετικά θα υποστείς τις συνέπειες (προφανώς οικονομικές) 

–Παππού Χαράλαμπε μας προίκισες το Φτερό , το αλέτρι το βρήκαμε στο ντάμι , το μουλάρι που είχες ?

2. Μπαρμπαντώνη (1 στρεμ) που εκεί έδενα την κατσίκα . Το ίδια και εκεί , όπως παραπάνω 

η λογική του παραλόγου ? εσείς κρίνετε .

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Επίσκεψη Περιφερειάρχη

Όπως μάθαμε σήμερα το πρωί στο καφενείο, χτες, Τετάρτη,το βράδυ επισκέφτηκε τα Βατερά ο Περιφερειάρχης κ. Μουτζούρης. Στο τραπέζωμα στο Πλατανάκι συζητήθηκαν θέματα που αφορούν την περιοχή μας και ιδιαίτερα την επικοινωνία με το Πλωμάρι.

Παραβρέθηκαν τοπικοί παράγοντες από το χωριό και τον Σταυρό και άλλοι δημότες.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Σήριαλ το καταντήσαμε!!!

Αφορά την “φιλτάτη Μαρία” και γι αυτό όποιος δεν έχει χρόνο για χάσιμο ας μην προχωρήσει παρακάτω!

Το γράμμα λοιπόν αυτό το είχα δημοσιεύσει ξανά στη σελίδα αυτή πριν 11 χρόνια, στις 23 Δεκ 2012, όπως φαίνεται αν πατήσετε εδώ. Δεν αναφέρονταν στο δημοσίευμα η προέλευσή του. Φυσικά δεν έχει καμιά σχέση με το σεισμό.

Λίγες μέρες όμως νωρίτερα και συγκεκριμένα στις 10 Δεκεμβρίου σε άρθρο με τον τίτλο Αφιερωμένο στον ευεργέτη του χωριού μας Αθανάσιο Νικέλλη αναφέρεται ότι έφτασαν στα χέρια μας γράμματα και φωτογραφίες της δεκαετίας του 20.Δημοσιεύεται μάλιστα ένα γράμμα και δυο φωτογραφίες της οικογένειας των αδελφών Νικέλλη, των ευεργετών του χωριού μας.

Τα γράμματα αυτά και οι φωτογραφίες είχαν βρεθεί στο παλιό σπίτι της οικογένειας Κωλέττη, στον δρόμο απ’ το “Τζαμί” προς την Αγία Παρασκευή. Η κυρία που μου τα έδωσε είχε ζητήσει να μην αναφέρω τίποτα σχετικά με την προέλευσή τους, το οποίο και σεβάστηκα. Και η επιτολή που δημοσιεύτηκε ύστερα από 13 μέρες είχε την ίδια προέλευση.

Επομένως είναι φανερό ότι η “φιλτάτη Μαρία” ήταν η Μαρία Αθανασίου Κωλέττη, μετέπειτα σύζυγος του Γεωργίου Νικέλλη. Γονείς και οι δυο των Θανάση, Γιάννη και Ευαγγελίας Νικέλλη.

Ο Αθανάσιος Κωλέττης, παππούς του σύγχρονου μας συνονόματος του, ήταν πολύ εύπορος και εξηγείται έτσι το ενδιαφέρον του για αυτοκίνητα.

Σημείωση της σελίδας: Με το ψάξιμο για τα παραπάνω βρήκαμε ότι: Σήμερα έχει γενέθλια η Βιβλιοθήκη του χωριού μας! Κλείνει τα 11 χρόνια της. Άνοιξε τις 13 Δεκεμβρίου 2012! Για να ευχηθούμε όλοι “να τα εκατοστήσει” θα πρέπει να την πλαισιώσουν νέοι άνθρωποι. Να επαναλάβουμε για μια ακόμα φορά ότι η Βιβλιοθήκη είναι δημιούργημα της τοπικής κοινωνίας του χωριού μας, με την ευρύτερη έννοιά της, και αυτή, η τοπική κοινωνία, έχει την υποχρέωση να υλοποιήσει την παραπάνω ευχή.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Από τον Σύλλογο της Αθήνας

Προσφορές στον Σύλλογο Βρισαγωτών Αθήνας

  1. Η Ειρήνη και ο Μιχάλης Βάσσος στη μνήμη της Αφροδίτης Νικέλλη, συζύγου του Στέλιου, πρόσφεραν 50€.
  2. ) Η Ρούλα και ο Κώστας Σταυρινός στη μνήμη της ίδιας πρόσφεραν στο Σύλλογο 50€
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Ευχές από φίλους

Ο Ρενε από το Βέλγιο, φίλος του χωριού μας και των Βατερών, ο οποίος έχει επισκεφθεί τον τόπο μας αρκετές φορές και έχει εδώ καλούς φίλους, μας έστειλε μήνυμα με τις ευχές του ίδιου και της συζύγου του.

we wish you and all your readers and our friends a merry x mas and happy 2024 !

rené& kristina

Ευχόμαστε σε σας και σ’ όλους τους αναγνώστες σας και στους φίλους μας καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο 2024.

Ευχαριστούμε πολύ τους φίλους του τόπου μας και των ανθρώπων του – οι οποίοι σε αρκετές περιπτώσεις έχουν δείξει έμπρακτα την αγάπη τους προσφέροντας την βοήθειά τους- για τις ευχές τους και τους αντευχόμαστε να είναι υγιείς και στη νέα χρονιά και χαρούμενοι. Ο τόπος μας τους περιμένει πάντα!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Στην 16η θέση

Από το δημοσίευμα για τα τοπικά συμβούλια του emprosnet.gr προκύπτει ότι η Βρίσα είναι το 16 σε πληθυσμό χωριό ανάμεσα στα 36 που συναποτελούν το Δήμο με 660 κατοίκους.

Το μεγαλύτερο φυσικά είναι η Καλλονή με 2161 κατοίκους.

Ο Πολιχνίτος με 2041 κατοίκους βρίσκεται στην 3η θέση μετά την Καλλονή και την Αγία Παρασκευή.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Τα νέα τοπικά συμβούλια των χωριών της περιοχής μας

Στα Βασιλικά πρόεδρος είναι η Μαρία Σοφού και μέλη οι Παναγιώτης Αλεξίου και Κοσμάς Γαβαλάς.

Στο Λισβόρι πρόεδρος είναι ο Θεόδωρος Χατζηπαναγιώτης και μέλη οι Κυριάκος Συκάς και Ευστράτιος Ψαρρός.

Στον Πολιχνίτο πρόεδρος είναι η Ιωάννα Καλαθά και μέλη οι Παναγιώτης Κατωτριώτης, Χαράλαμπος Λεοντής, Παναγιώτης Στρούμπας και Μαρία Ζίγγα.  

Στον Σταυρό πρόεδρος είναι η Μαρία Βερβέρη. 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Το νέο τοπικό συμβούλιο του χωριού μας

Επισήμως ανακοινώθηκε ότι το νέο τοπικό συμβούλιο του χωριού μας, που θα αναλάβει από 1-1-2024 αποτελείται από τους:

Στην Βρίσα πρόεδρος είναι ο Νικόλαος Λάσκαρης και μέλη οι Ειρήνη Θαλασσέλλη και Άννα Καλδή.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Στη μνήμη της Αφροδίτης Νικέλλη

Στη μνήμη της Αφροδίτης Νικέλλη, το γένος Αντωνέλλη, η συνυφάδα της Ειρήνη Νικέλλη και τα ανίψια της Μυρσίνη Νικέλλη και Κώστας Καλατζής πρόσφεραν στη Βιβλιοθήκη του χωριού μας το ποσό των 50€.

Η Βιβλιοθήκη ευχαριστεί και εύχεται να είναι αναπαυμένη.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Ευχαριστήριο

Το Δημοτικό σχολείο Βρίσας και η Βιβλιοθήκη του χωριού ευχαριστούν τον Θοδωρή Π. Κούσκο και την Γιώτα Γ. Κούσκου για την προσφορά τετραδίων και μπλόκ ζωγραφικής στα παιδιά του χωριού τα οποία διανεμήθηκαν (και διανέμονται) από τους δυο παραπάνω φορείς.

Επίσης το Δημοτικό σχολείο ευχαριστεί την Ειρήνη Καβουρή για την προσφορά υλικών για τις χριστουγεννιάτικες δημιουργίες των παιδιών του σχολείου.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε