Προς σχολιογράφο

Αγαπητέ “απλέ αναγνώστη” για να αναρτηθεί το ουσιώδες σχόλιο σας θα πρέπει να γίνει γνωστή η ταυτότητά σας. Να σας υπενθυμίσω πάντως ότι το συγκεκριμένο άρθρο ήταν επώνυμο αναγνώστη μας.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Επίκαιρες αναμνήσεις

Κατά τύχη βρήκα σε ένα χαρτόκουτο στο γκαράζ το παρακάτω σημειωματάριο. Ανήκε σε μια παλιά μαθήτριά μου, η οποία μου το έδωσε για να την θυμάμαι ύστερα απ’ την εισαγωγή της στο Πανεπιστήμιο.

Περιέχει οδηγίες που προέκυπταν απ’ τη λύση ασκήσεων στην τάξη και τις οποίες η μαθήτρια κατέγραφε με επιμέλεια για μια εύκολη γρήγορη επανάληψη.

Κάθε συνάδελφος έχει κάποια τέτοια ντοκουμέντα απ’ την πολύχρονη θητεία του στην εκπαίδευση. Και γι αυτό η αξία του είναι σχετική και ασήμαντη.

Η αξία και η επικαιρότητα του ενθυμήματος αυτού οφείλεται στην τελευταία σελίδα του

Αν λάβουμε υπόψη μας ότι η μαθήτρια αυτή μεγάλωσε ως μοναχοπαίδι σε μια εξαιρετική, πολύ στενά συγγενική της οικογένεια, η αξία του παραπάνω μηνύματος γίνεται ακόμα πιο σημαντική. Πρόκειται για μια πηγαία ωδή προς τη μάνα. Όχι προς τον γονέα, αλλά προς την μάνα. Αυτή που δεν αντικαθίσταται με όλα τα καλά του κόσμου.

Ούτε παρένθετες, ούτε γονέας Α και γονέας Β. Αλλά μια μοναδική και αναντικατάστατη ΜΑΝΑ!!!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | 3 σχόλια

Πολύ καλή η βροχή

Είχαμε πολύ καιρό να δούμε να συγκεντρώνεται στο βροχόμετρο μια ίντσα νερό μέσα σε λίγες ώρες.

Σήμερα απ’ το πρωί μέχρι το μεσημέρι είχαμε 27 χιλιοστά με αποτέλεσμα να ξεπεράσουμε τις 8,5 ίντσες.

Με μια καλή βροχή θα δούμε πια και ποτάμι μας να τρέχει.

Καλή συνέχεια!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Το νέο τοπικό συμβούλιο του χωριού μας

Ορκίστηκαν χτες Παρασκευή οι νέοι αυτοδιοικητικοί άρχοντες. Ανάμεσά τους και το τοπικό συμβούλιο του χωριού μας.

Καλορίζικοι!

Να είστε γεροί, να έχετε όρεξη, να έχετε παπούτσια με γερές σόλες για να τρέχετε αλλά και για να πατάτε στη γη.

Καλή δύναμη και καλή επιτυχία!

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Από τον Σύλλογο γονέων και κηδεμόνων Βρίσας

Ο Σύλλογος γονέων και κηδεμόνων του Δημοτικού σχολείο και νηπιαγωγείου Βρισας ευχαριστεί την Αγγελική Μπινη για την προσφορά 50€ για την ενίσχυση του συλλόγου εις μνήμη του αγαπητού πατέρα της.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Για τη σχολική γιορτή

Με την παρακάτω ηλεκτρονική πρόσκληση τα σχολεία του χωριού μας καλούν όλους τους φορείς και όλους τους κατοίκους του χωριού μας στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή που θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη στου “Προκόπα”.

Μεμονωμένες προκλήσεις δεν θα σταλούν για αντικειμενικές δυσκολίες που προέκυψαν εκτάκτως.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Το εμπόδιο του πολέμου!

Θυμήθηκε ο Θανάσης Κωλέττης, στο καφενείο, σε συζήτηση για τα αυτοκίνητα στο χωριό μας.

  • Ο πατέρας μου (Γιάννης Κωλέττης) μαζί με τον Γιώργο Πολυχρόνη πήραν ένα φορτηγό αυτοκίνητο, κόκκινου χρώματος, στα τέλη της δεκαετίας του 1930. Το έφεραν νύχτα στο χωριό και χτύπησαν την πόρτα του σπιτιού μας να βγούμε να το υποδεχτούμε. Ο πατέρας μου είχε μια παροδική αδιαθεσία και γι αυτό βγήκε η μητέρα μου και το ράντισε με αγιασμό.
  • Δεν πέρασαν δυο-τρία χρόνια, κηρύχτηκε ο πόλεμος του 40, και το αυτοκίνητο επιστρατεύτηκε και το πήρε ο στρατός.
  • Έλεγε ο πατέρας μου: Ο πατέρας μου (Αθανάσιος Κωλέττης) ήθελε να πάρει αυτοκίνητο και τον εμπόδισε ο πόλεμος (1920 στη Μικρά Ασία). Εγώ πήρα αυτοκίνητο και μου το πήρε ο πόλεμος (1940)!
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Από το”stonisi”

Ένα αφιέρωμα για το χωριό του Αη Βασίλη που ετοιμάζεται τα Βατερά

Το σπίτι του Αη Βασίλη, όπως μεταμόρφωσαν ένα ψυχρό κοντέινερ οι κυρίες του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του Δημοτικού Σχολείου και του Νηπιαγωγείου Βρίσας

Ο Άι Βασίλης  φέτος πάει θάλασσα και συγκεκριμένα στα πανέμορφα Βατερά για να δώσει χαρά σε μικρούς και μεγάλους.

Η Κοινότητα Βρίσας σε συνεργασία με τους συλλόγους γονέων και κηδεμόνων του δημοτικού σχολείου και του νηπιαγωγείου  με τους συλλόγους του χωριού και τους φορείς εργάζονται πυρετωδώς ώστε 23 και 24 Δεκεμβρίου να είναι όλα έτοιμα για την υποδοχή του Άι Βασίλη.

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων οι μικροί φίλοι μας θα έχουν ευκαιρία να απολαύσουν face painting, παιχνίδια με τα ξωτικά, βόλτα με πόνυ, δωρεάν κεράσματα, ζεστό κρασί και σοκολάτα και πολλές εκπλήξεις καθώς δώρα για όλα τα παιδιά.

Την Κυριακή στις 5 το απόγευμα τα ξωτικά θα διαβάσουν παραμύθια θα παίξουν με μικρούς και μεγάλους ενώ ο Άγιος Βασίλης θα μοιράσει πιστοποιητικά καλού παιδιού. Τα παιδιά θα μπορούν να γράψουν τα γράμματά τους ενώ ο Σύλλογος Γονέων και κηδεμόνων διοργανώνει την ίδια ώρα μοναδικό γιορτινό μπαζάρ. Η βραδιά θα κλείσει με ξέφρενο πάρτι και μουσικοί από τους DJ που θα είναι εκεί.

Οι εκδηλώσεις σύμφωνα με πληροφορίες πραγματοποιούνται με την οικονομική συνδρομή και στήριξη του απερχόμενου αλλά και του νέου τοπικού συμβουλίου. 

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Μια ακτίνα ζωντάνιας για το χωριό μας

Την Κυριακή, 17 Δεκεμβρίου, στις 5.00 το απόγευμα, σε συνεργασία του απερχόμενου με το νεοεκλεγμένο τοπικό συμβούλιο, θα γίνει μια μικρή γιορτούλα στον Πλάτανο.

Θα στηθεί, θα στολιστεί και θα ηλεκτροφωτιστεί χριστουγεννιάτικο δέντρο. Ήδη τα παιδιά του σχολείου έχουν ετοιμάσει αδιάβροχα στολίδια αλλά δεν θα μπορέσουν να παραβρεθούν ως σχολείο στην εκδήλωση, επειδή υπάρχει αυτή η έρμη πινακίδα στην είσοδο του χωριού. Αυτή που στην ουσία λέει ότι μπορεί όποιος θέλει να ζει στο χωριό, να δουλεύει στο χωριό,να το επισκέπτεται, να κάνει ότι θέλει μέσα στο χωριό αλλά αν συμβεί καμιά στραβή και υπάρξει κάποιο ατύχημα ή δυστύχημα οι μικροί ή μεγάλοι “άρχοντες” θα πουν “ας πρόσεχες …την πινακίδα.Εμείς τη βάλαμε και πλύναμε τα χέρια μας!”

Τα παιδάκια λοιπόν θα παραβρεθούν με τη συνοδεία και την ευθύνη των οικογενειών τους.

Θα υπάρχουν κεράσματα για όλους, μικρούς και μεγάλους. Επιτέλους οι ηρωικοί μόνιμοι κάτοικοι του χωριού μας δικαιούνται μια τόσο δα μικρή χαρά.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | 2 σχόλια

Για το γεφύρι της αγ. Κατερίνας

Παραθέτουμε μια απόφαση του Δημοτικού συμβουλίου σχετικά με το γεφύρι αυτό.

Όποιος έχει σχετικές γνώσεις και εμπειρία μπορεί να καταλάβει και να ενημερώσει και τους υπόλοιπους για το που βρίσκεται η υπόθεση του έργου αυτού.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε