Η λογική λέει ότι στο διάστημα από τις δημοτικές εκλογές και μέχρι την 1η Σεπτεμβρίου που θα άρχιζε η λειτουργία του Δήμου Δυτικής Λέσβου θα είχε γίνει μια σχετική προεργασία για να μπορέσει να λειτουργήσει έστω και στοιχειωδώς.
Και στην περίπτωση αυτή όμως όλα λειτούργησαν με την …ελληνική μέθοδο. Δεν έγινε τίποτα και τώρα τρέχουν και δεν προλαβαίνουν! Ούτε οι χώροι είναι έτοιμοι ούτε ο εξοπλισμός των.
Οι υπάλληλοι του νέου Δήμου είχαν πάρει “άδεια” τις πρώτες μέρες του Σεπτέμβρη επειδή δεν υπήρχε “που να καθίσουν”! Στη συνέχεια ξηλώθηκαν οι υπολογιστές, τα γραφεία και τα καθίσματα από τα γραφεία των δημοτικών ενοτήτων (στην περίπτωση μας από το πρώην δημαρχείο Πολιχνίτου) και μεταφέρθηκαν στην Καλλονή για να …μην στέκονται όρθιοι οι υπάλληλοι.
Σε ένα ρεπορτάζ της Ανθής Παζιάνου “στο νησί” και σε ερώτηση σχετικά με τα οχήματα του νέου Δήμου η απάντηση από τον Δήμαρχο ήταν: ” Δεν επαρκούν αυτό είναι προφανές, και όσα έχουμε είναι σε άθλια κατάσταση. Δεν έχουμε απορριμματοφόρα, φορτηγά και κατά 70% τα οχήματά μας είναι σε συνεργεία».
Η αγωνία του Δημάρχου είναι πώς θα αντιδράσει ο νεοσύστατος Δήμος, ελλείψει… πάντων σε μια έκτακτη κατάσταση.
Αλήθεια στο Δήμο Μυτιλήνης χρειάστηκε να μεταφερθούν τα γραφεία και οι υπολογιστές από την Αγιάσο και το Πλωμάρι στη Μυτιλήνη για να λειτουργήσει ο νέος Δήμος;
Όσον αφορά το που θα στεγαστούν οι υπηρεσίες του νέου Δήμου στην Καλλονή σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ:
Κεντρικό σημείο του Δημαρχείου Δυτικής Λέσβου είναι ο χώρος απέναντι από τον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Ιωάννου, όπου θα στεγάζονται διοικητικές υπηρεσίες, και το γραφείο του Δημάρχου.
Στο κτήριο όπου στεγάζονταν μέχρι να καταργηθεί η ΔΟΥ Καλλονής, γίνονται συνεχώς εργασίες για να στεγαστούν οι οικονομικές υπηρεσίες, οι τεχνικές υπηρεσίες και οι μηχανικοί του Δήμου, η αντιδημαρχία Πρασίνου και Ποιότητας ζωής.
Στον ισόγειο χώρο του κτηρίου, όπου στον πρώτο όροφο στεγάζεται το Κοινωνικό Παντοπωλείο, θα στεγαστούν τα ΚΕΠ, τα ΚΕΦ, το ΙΚΑ και το ληξιαρχείο, το οποίο εξυπηρετεί όλη τη Δυτική Λέσβο.