Από την κα Ζωγράφου για το ιατρείο

Από την κυρία Ζωγράφου πήραμε το παρακάτω μήνυμα σχετικά με την ανάρτησή μας για το ιατρείο των Βατερών.

Χαίρομαι άλλη μια φορά για το ενδιαφέρον που έχετε για το ιατρείο .Και πώς όχι άλλωστε. Η λειτουργία του αποτελεί  ζωτικής σημασίας θέμα για τον τόπο.

Ωστόσο , εσείς γνωρίζατε ότι η γραμμή που λειτουργούσε το καλοκαίρι δεν ήτα του ιατρείου της Βρύσας; Και όταν ο ΟΤΕ διέκοψε τη σύνδεση αυτής της γραμμής εσείς το γνωρίζατε; Και εν τοιαύτη περιπτώσει γιατί δεν ειδοποιήσατε νωρίτερα; Σίγουρα δεν είναι δική σας ευθύνη και αρμοδιότητα η καλή λειτουργία του ιατρείου. Στο πλαίσιο όμως του ενδιαφέροντός σας   γι αυτό ,θα μπορούσατε να το έχετε κάνει, πολλώ  δε μάλλον που  ο χώρος που χρησιμοποιείτε για τις δικές σας δραστηριότητες είναι ακριβώς δίπλα.

Καλή είναι κύριε Στρατή η κριτική, ας μη ξεπερνά όμως τα όρια.

Και για την ουσία της ερώτησης: η αίτηση μεταφοράς της γραμμής έγινε αμέσως μόλις το μάθαμε. Ο ΟΤΕ  δεν προβαίνει σ΄ αυτή γιατί εμείς δεν φαινόμαστε ως δικαιούχοι. Ανέλαβε λοιπόν η 2ηΥΠΕ.

ευχαριστώ για τη φιλοξενία και συγνωμη για το υφος

χρυσουλα Ζωγραφου

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στην Ειδήσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Μία απάντηση στο Από την κα Ζωγράφου για το ιατρείο

  1. Ο/Η Stratis λέει:

    Κα Ζωγράφου ας ξεκαθαρίσουμε τα πράγματα:
    1. Δεν ήξερα και δεν μπορούσα να ξέρω -αφού το ιατρείο δεν λειτουργούσε- ούτε αν είχε το καλοκαίρι τηλέφωνο ούτε ποιο νούμερο είχε. Όταν τοποθετήθηκε το κοντέινερ της βιβλιοθήκης δίπλα και επειδή εμείς δεν θα μπορούσαμε να έχουμε εκεί τηλέφωνο και ίντερνετ ενδιαφέρθηκα και ρώτησα σχετικά, πήρα μάλιστα και τον κωδικό του μόντεμ μήπως καταφέρνουμε και πιάνουμε ασύρματα στη Βιβλιοθήκη . Μου είπαν ότι το έχουν κομμένο ενώ το καλοκαίρι είχε. Απευθύνθηκα στον Πρόεδρο και σε λίγες μέρες αποκαταστάθηκε η σύνδεση. Στη συνέχεια έμαθα από τον υπάλληλο που εργάζεται εκεί ότι πάλι κόπηκε η σύνδεση και ο Πρόεδρος μου απάντησε ότι θα το έλεγε σε σας και στον ΟΤΕ. Πέρασαν μέρες ήρθε ο γιατρός και πληροφορήθηκα ότι δεν έχει τη δυνατότητα να συνταγογραφεί επειδή δεν υπήρχε σύνδεση και μου το επιβεβαίωσε και ο ίδιος. Ξανά τηλέφωνο στον Πρόεδρο απ’ τον οποίο έμαθα ότι ύστερα από επικοινωνία μαζί σας και με τον ΟΤΕ έμαθε πως αρμόδια είναι η ΔΥΠΕ Πειραιά. Αν νομίζετε ότι μπορούσα ή έπρεπε να κάνω κάτι περισσότερο μπορείτε να μου το πείτε.
    2. Στην ανάρτησή μου περιέγραφα γεγονότα και νομίζω ότι δεν έγραψα τίποτα λάθος ή ψέματα. Η κριτική μου συνοψίζεται στις φράσεις: Τον έστειλαν ξυπόλητο στ’ αγκάθια. Όταν αρχίζεις μια καριέρα σε τέτοιες συνθήκες και με τέτοιες δυσκολίες αισθάνεσαι άνετα; Επίσης έγραψα: Και αναρωτιέται ο καθένας: Καλά ένα μήνα που εκπαιδεύονταν στο Κ.Υ. δεν μπορούσαν οι όποιοι αρμόδιοι να τακτοποιήσουν το θέμα; Και το επαναλαμβάνω και τώρα δεδομένου ότι η τελευταία υπόμνηση μου στον Πρόεδρο είχε γίνει πριν από αρκετές μέρες. Με δεδομένο ότι μια αίτηση μεταφοράς τηλεφώνου ιδιώτη εξυπηρετείται σε ελάχιστες μέρες, η τόσο μεγάλη καθυστέρηση για το ιατρείο δεν εκθέτει τους όποιους αρμόδιους; από τον Πρόεδρο του χωριού (αν δεν σας ενημέρωσε έγκαιρα), την Διευθύντρια του Κ.Υ., την ΔΥΠΕ ή και τον ΟΤΕ (αν εκεί οφείλεται η καθυστέρηση). Γιατί λοιπόν ξεπερνά τα όρια κατά την άποψή σας. Ίσως να είναι και πάρα πολύ επιεικής.

    Τέλος υπήρχε και η κατακλείδα:Ελλάδα (της ντροπής) ποτέ δεν θα πεθάνεις! Αν η όλη κατάσταση σχετικά με την υγειονομική περίθαλψη των σεισμοπαθών (για να αφήσουμε όλα τα άλλα) που τους είχαν 5 μήνες χωρίς γιατρό και τώρα που τον έφεραν δεν έχουν τηλεφωνική σύνδεση για να κάνει τη δουλειά του σωστά, μας κάνουν περήφανους (το αντίθετο της ντροπής) τότε έχουμε διαφορετική άποψη για το πως θέλουμε τη χώρα μας. Έτσι με κακομοιριά σερνόμαστε δεκαετίες για να μην πω αιώνες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.