Στη μνήμη της αγαπημένης φίλης και γειτόνισσάς τους Ρένας ο Γιώργος και η Μαρικούλα Φρύσσα πρόσφεραν στον μουσικό κουμπαρά της Βιβλιοθήκης το ποσό των 50€.
Η Βιβλιοθήκη ευχαριστεί.
Επειδή το καλοκαίρι κάποιοι εκδήλωσαν την πρόθεση να προμηθευτούν το νέο βιβλίο του Βασίλη “Η προγιαγιά μου η Βρισηίδα” και δεν υπήρχαν εδώ διαθέσιμα αντίτυπα ενημερώνουμε κάθε ενδιαφερόμενο ότι παραλάβαμε στη Βιβλιοθήκη μερικά για να τα διαθέσουμε.
Επίσης στη Βιβλιοθήκη υπάρχουν προς διάθεση και άλλα βιβλία του Βασίλη και άλλων χωριανών μας συγγραφέων. Επίσης υπάρχουν αντίτυπα και του βιβλίου “Η Βρίσα και το 22” το οποίο διανέμεται δωρεάν.
Η Βιβλιοθήκη ενημερώνει ότι από σήμερα 1η Νοεμβρίου το ωράριο λειτουργίας της αίθουσας στο χωριό για δανεισμό βιβλίων είναι:
Τρίτη 11.00 -11.30 το πρωί
Τετάρτη: 5.30-6.00 το απόγευμα
Είναι αυτονόητο ότι για έκτακτες περιπτώσεις (π.χ. μαθητικές ή επιστημονικές εργασίες κ.ά) μπορεί να εξυπηρετηθεί κάποιος οποιαδήποτε μέρα και ώρα.
Μιας και έγινε τελευταία λόγος για την οικογένεια Κόντου παραθέτουμε ένα “παραμύθι” που ο λογοτέχνης και φιλόλογος Κώστας Κόντος (γιος του Ιωάννη Κόντου, στην Καλλονή) άκουσε από τον βρισαγώτη παππού του Κώστα Κόντο, που είχε γεννηθεί γύρω στα 1821.
Αν έχετε χρόνο διαβάστε το, είναι ενδιαφέρον και πρωτότυπο!
Πριν λίγο, στις 7.15, στα Βατερά είδαμε στα Καλαμάκια έναν πελάτη, στο Πλατανάκι επίσης έναν, στου Ζούρου 5-6 και στου Βουδούρη επίσης 5-6.
Τα τρία μαγαζιά τροφίμων καθώς και το φαρμακείο ήταν ανοιχτά.
Κατά τη διάρκεια της διπλής διαδρομής στον παραλιακό δρόμο δεν συναντήσαμε ούτε έναν πεζό, ούτε ένα τροχοφόρο.
Σημείωση: έφυγα από το καφενείο υποψιαζόμενος μήπως ήθελε να …κλείσει!
Έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Αξιωτάκης του Ιωάννη, στη Ναύπακτο που ζούσε και υπηρετούσε ως δικαστικός. Ο Γιώργος ήταν νέος σχετικά άνθρωπος και η απώλεια του είναι πιο οδυνηρή.
Ο Μιχάλης Βάσσος, που μας έδωσε τη σχετική πληροφορία, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του και στον αδελφό του Απόστολο.
Εκφράζουμε και εμείς τα θερμά μας συλλυπητήρια στους δικούς του και σ’ όλους τους συγγενείς του.
Ας είναι αναπαυμένος.
Προς ενημέρωση στους γονείς που δήλωσαν την συμμετοχή του παιδιού τους στα εργαστήρια ζωγραφικής. Το πρώτο εργαστήριο θα γίνει την Παρασκευή 3/11 στις 18:00 στο χώρο του κοντέινερ στα Βατερα.
Παρακαλούνται τα παιδιά για διευκόλυνση της διαδικασίας να έχουν μαζί τους τις ξυλομπογιές τους (αν διαθέτουν).