Ζητείται κυρία για την φροντίδα ηλικιωμένης

Ζητείται κυρία για την φροντίδα μιας ηλικιωμένης, σε καλή σχετικά κατάσταση, στα Βατερά.

Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα 2252061114 και 6980144650 στον κ. Γιώργο Αλατζά.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Για την ΑΡΕΝΑ

Κάθε ένα -κάθε κατηγορίας- κατάτημα που κλείνει τα Βατερά είναι ένα βήμα προς τα πίσω. Τα τελευταία χρόνια είναι αρκετά τα καταστήματα εστίασης και φιλοξενείας που κλείνουν. Ένα από αυτά είναι και η ΑΡΕΝΑ.

Η ΑΡΕΝΑ χτίστηκε σε οικόπεδο που δώρισε στο σχολείο του χωριού μας ο Ευστράτιος Αθανασίου. Δυστυχώς ο Καποδίστριας και ο Καλλικράτης αφαίρεσαν τα έσοδα από το σχολείο και τα μετέφεραν στον εκάστοτε δημοτικό κορβανά.

Στη φετινή δημοπρασία με εξευτελιτική τιμή δεν βρέθηκε κανένας ενδιαφερόμενος για να την νοικιάσει.

Επομένως δεν πρόκειται ο Δήμος να έχει σημαντικά εισοδήματα από την ΑΡΕΝΑ.

Μπορεί αν θέλει να κάνει κάποιες επισκευές, ώστε να γίνει ο χώρος λειτουργικός, και να τον διαθέτει στους φορείς του χωριού -και όχι μόνο- για κάθε είδους εκδηλώσεις.

Μια σκέψη, μια πρόταση.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Για το γεφύρι του δρόμου προς τον άγιο Φωκά

Υπογράφηκε σήμερα η σύμβαση ανάμεσα στον Δήμο και την εργολήπτρια εταιρεία για την ανακατασκευή του παραπάνω γεφυριού.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Eτοιμασίες για το πανηγύρι των Βατερών

Πριν 5-6 δεκαετίες σαν σήμερα ή αύριο -παραμονές στ΄αγιού Λιά- “κατεβαίναμε στα Βατερά” και άρχιζαν οι καλοκαιρινές “διακοπές “μας μέσα στην “φρίτζα”. Πάνω στο γαϊδούρι αρχικά, μέσα σε τρίκυκλη μηχανή Δ.Χ. αργότερα (δείγμα εξέλιξης) δυο μποχτσάδες, με τα απαραίτητα στρωσίδια, δυο καλάθια, έναν τρουβά και πεντέξι κότες κρεμασμένες στο σκαρβέλι ήταν ο εξοπλισμός μας.

Οι δεκαετίες πέρασαν και σήμερα με τον καύσωνα τα κλιματιστικά δουλεύουν στο φουλ! Το μόνο που βασικά δεν άλλαξε -όσον αφορά τη σπουδαιότητά του και όχι την πραγματοποίησή του- είναι το πανηγύρι της παραμονής στα Βατερά.

Οι μουσικές κομπανίες είναι απαραίτητες σε ένα αξιοπρεπές πανηγύρι και γι αυτό αύριο -μαθαίνουμε- θα έχουν ζωντανή μουσική ο Ζούρος και το Πλατανάκι.

Καλή διασκέδαση σε όλους !

(Από πανηγύρια, μια χαρά τα πάμε!)

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Ξεκινούν οι αιτήσεις για τις επιδοτήσεις

Διαβάσαμε στο emprosnet.gr ότι σε λίγες μέρες ξεκινουν οι αιτήσεις για τις επιδοτήσεις (λαδιού κ.λπ.) Ολόκληρο το δημοσίευμα μπορείτε να το δείτε εδώ. Παραθέτουμε μόνο τον τρόπο υποβολής των αιτήσεων.

Η Ενιαία Αίτηση Ενίσχυσης 2024 (ΕΑΕ 2024) υποβάλλεται σε ηλεκτρονική μορφή στον ΟΠΕΚΕΠΕ μέσω του gov.gr από τον ίδιο τον δικαιούχο ή από εξουσιοδοτημένο εκπρόσωπό του είτε:

 Α) Μέσω σύνδεσης με τους προσωπικούς κωδικούς taxisnet

 Β) Μέσω των Πιστοποιημένων Κέντρων Υποδοχής Δηλώσεων (ΚΥΔ)

Η συλλογή των αιτήσεων υλοποιείται στο πλαίσιο της σύμβασης: “Ανάπτυξη και Προσαρμογή απαιτούμενων πληροφοριακών συστημάτων και διασυνδέσεων που θα υποστηρίξουν την ΚΑΠ 2023-2027”.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Σύμπτωση!

Χτες το μεσημέρι φωτογραφίσαμε τα επικίνδυνα καμμένα πεύκα στα Βατερά και κάναμε τη σχετική δημοσίευση και χτες το απόγευμα τα πεύκα κόπηκαν με φροντίδα των ιδιοκτητών, οι οποίοι είχαν ήδη ενημερωθεί και είχαν ήδη αναθέσει την εργασία κοπής.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Για τον Ιγνάτη Ρεπανέλλη

Ακόμα συγκινεί ο πολύ πρώιμος χαμός του Ιγνάτη σε όσους τον γνώριζαν. Έτσι ο φίλος του Γ.Β. πρόσφερε 200€ στην διαχειρίστρια των οικονομικών για την όλη και πολύχρονη διαδικασία από την ταφή, την περίοδο ύπαρξης του μνήματος και τελικά την εκταφή του , Βάσω Μυρμίγκου.

Σημειώνεται ότι, επειδή ο Ιγνάτης τα τελευταία χρόνια ήταν ανασφάλιστος, δεν καταβλήθηκαν έξοδα κηδείας.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Προβληματίζουν

Το καμμένο αυτό πεύκο, και ιδιαίτερα το πολύ μεγάλο κλαδί, που υπερίπταται ενός πολυσύχναστου εωτερικού δρόμου των Βατερών προβληματίζουν και φοβίζουν τους χρήστες αυτού του δρόμου, ιδιαίτερα τώρα με τα πολύ δυνατά μελτέμια.
Δεν ξέρουμε αν το σχίσιμο που φαίνεται στην αρχή του κλάδου είναι επιφανειακό ή συνεχίζεται και στο ξύλο, διότι σ’ αυτή την περίπτωση ο κινδυνος είναι πολύ μεγάλος και …κοντά μας!
Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | Σχολιάστε

Αναβαθμίζεται το μικρό πανηγυράκι της Αγίας Μαρίνας!

Αύριο Τρίτη είναι η παραμονή της γιορτής της Αγίας Μαρίνας και γιορτάζει το ομώνυμο εκκλησάκι του χωριού μας. Η γιορτή αυτή είναι η πρώτη από μια σειρά από μικρές γιορτές αγίων του χωριού μας, κατά τις οποίες γίνονται τα καλωσορίσματα και τα ανταμωματα των ντόπιων με τους επικέπτες μας. Ακολουθεί ο Προφήτης Ηλίας, η Αγία Άννα, η Αγία Παρακευή, ο Άγιος Παντελεήμονας και η Μεταμόρφωη του ωτήρος.

Της Αγίας Μαρίνας, μιας και το εκκλησάκι βρίσκεται στο κέντρο του χωριού, η γιορτή ήταν πιο έντονη και μετά τον Εσπερινό τα καφενεία του χωριού και ο κεντρικός δρόμος “στολίζονταν” από παρέες. Μετά το σεισμό η προπάθεια να μεταφερθεί αυτό το “στόλισμα” στα Βατερά απέτυχε και τα τελευταία χρόνια ο δραστήριος Πολιτιστικός Σύλλογος του χωριού κερνούσε αναψυκτικά και νερά.

Φέτος, μετά τον Εσπερινό, θα μοιραστεί τραχανάς και θα ακολουθήσει γλέντι με ζωντανή μουσική στην πλατεία γύρω από το εκκλησάκι. Θα είναι το γλέντι αυτό το πρώτο που γίνεται μέσα στο χωριό ύστερα από 7 χρόνια!!! Έστω και με απαγόρευση κίνησης σ’ αυτό και σε καθεστώς επικινδυνότητας!

Χαράς ευαγγέλια λοιπόν για όλους μας και ιδιαίτερα για τους μόνιμους κατοίκους του χωριού και για τους γλεντζέδες!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΜΑΡΙΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΜΑΡΙΝΟ

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | 1 σχόλιο

Ένα συμπαθητικό καφενεδάκι!

Στον πάνω Σταυρό, ο Άκης και η Ρωξάνη ξαναέδωσαν πνοή στο καφενεδάκι του πατέρα.

Το “Καφενείο της Ρωξάνης”

Στο τρίστρατο που υπάρχει έξω από το καφενεδάκι, αποκλείεται το βραδάκι να νοιώσει κανείς ζέστη. Και οι δυο τους φροντίζουν οι παρέες να μείνουν ευχαριστημένες και από την ποικιλία στα μεζεδάκια τους και από την εξυπηρέτηση.

Όλα σπιτικά, ακόμα και το ψωμί!

Καλές δουλειές! Είναι τόσο σημαντικό για το χωριό να υπάρχει!

Σημείωση: Πολλοί όταν διεκτραγωδούν την ερημιά του χωριού μας, της Βρίσας, λένε: “Σαν το Βούρκο (Σταυρό) θα γίνουμε”! Πάθαμε τα χειρότερα! Ο Βούρκος έχει δυο (ένα πάνω και ένα στον κάτω) καφενεδάκια. Στο χωριό ούτε ένα!!! Προς δόξα αρμοδίων και αναρμοδίων.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στη Ειδήσεις | 2 σχόλια