Στη μνήμη της Φιλιώς ανώνυμος χωριανός μας (Κ.Τ.) πρόσφερε στη Βιβλιοθήκη του χωριού μας το ποσό των 50€.
Η Βιβλιοθήκη ευχαριστεί.
Ο εξαιρετικός καιρός ήταν ένας παράγοντας επιτυχίας. Τα παιδιά των σχολείων μας με την “παρέλασή” τους και τα ποιήματά τους στο “Ηρώον” συγκέντρωσαν πολλούς και έδωσαν το χρώμα της ημέρας. Η ομιλία της Νηπιαγωγού Βασιλείας Μερέλη έδωσε το στίγμα της ημέρας. Η προτροπή της Διευθύντριας του σχολείου προς τους γονείς των παιδιών πριν αρχίσει η παρέλαση έδωσε το μέγεθος της κατάντιας μας: Τα παιδιά πρέπει να τα μεταφέρετε με δικά σας μέσα στο “Ηρώον” αφού όπως καλά γνωρίζετε ακόμα δεν έχει μπει σχολικό λεωφορείο!





2. Στα Βατερά ανοιχτά κάποιες μέρες και κάποιες ώρες -αλλού σε κανονική λειτουργία και άλλου σε υποβαθμισμένη) μέχρι τώρα είχαμε: τα Καλαμάκια, το Πλατανάκι (σε πλήρη λειτουργία), το 1926, τον Καραΐσκο, τον Ζούρο, τη Βεγγέρα και το Μύλο. Θα δούμε πως θα πάει η συνέχεια
3.

Τι να πεις γι αυτήν την κατάντια! Ακόμα τρέχουν τα λύματα στο δρόμο και η δυσωδία μεγαλώνει. Η Δημόσια υγεία υποχωρεί μπροστά στα συμφέροντα κάποιων και την αδιαφορία … γενικώς!
4 Μια πρόταση (για να απορριφθεί …ως συνήθως): Τώρα με το στήσιμο του “νέου” χωριού και αφού δεν μπορέσαμε να κάνουμε σημαντικές παρεμβάσεις, ας κάνουμε μία. Ας μεταφέρουμε το άγαλμα του στρατιώτη που κοσμεί το “Ηρώον” μέσα στο χωριό. Η σωστή αξιοποίηση του χώρου της Αγροτολέσχης (ίσως και παρακείμενου ιδιωτικού οικοπέδου) μπορεί να δώσει τη λύση. Αν κάποτε οι δάσκαλοι, που θα είναι στο σχολείο, αποφασίσουν να μην λένε τα παιδιά ποιήματα στο Ηρώον ή και να μην πηγαίνουν καθόλου, τότε το στεφάνι θα το καταθέτει ο Πρόεδρος μόνος του.
Ο χώρος που φιλοξενεί σήμερα το άγαλμα με λίγα παγκάκια θα αξιοποιηθεί καλύτερα και ο χώρος της Αγροτολέσχης δεν θα ξαναγίνει σκουπιδότοπος, όπως ήταν πριν.
Από το lesvosnews.net
Παρουσιάστηκε χθες στην αίθουσα του Περιφερειακού Συμβουλίου με πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Βορείου Αιγαίου Κωνσταντίνου Μουτζούρη, η ΜΕΛΕΤΗ ΕΠΙΠΤΩΣΕΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΜΠΕΙΡΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΗΓΕΙΣΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΒΡΙΣΑΣ – ΒΑΤΕΡΩΝ – ΣΤΑΥΡΟΥ ΛΕΣΒΟΥ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΥΡΚΑΓΙΑ ΤΗΣ 23ης ΙΟΥΛΙΟΥ 2022, η οποία εκπονήθηκε από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου υπό τον συντονισμό και την επιμέλεια του Καθηγητή Γεωγραφίας και Φυσικών Καταστροφών του Ιδρύματος, Κωνσταντίνου Καλαμποκίδη.
Παρόντες ήταν οι Αντιπεριφερειάρχες Κώστας Αρώνης, Μιχαήλ Δήσσος, Στρατής Κυρατζής, Χρυσόστομος Χατζηκυριαζής, ο Αντιπρύτανης Νίκος Σουλακέλλης, στελέχη της Περιφερειακής Αρχής, ο Πρόεδρος της Βρίσας Νικόλαος Λάσκαρης και κάτοικοι της περιοχής.
Η μελέτη που εκπονήθηκε εθελοντικά αναφέρει έξι σημεία στα οποία θα πρέπει να στοχεύσουν το κράτος και οι φορείς προκειμένου να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν από την πυρκαγιά στην περιοχή των Βατερών:
– Αγροτική και Υδατική οικονομία – Κοινωνικοικονομική αναγέννηση
– Χωροταξική Ανασυγκρότηση και ανάπτυξη των Βατερών
– Παραλιακή Οδική Διασύνδεση Δήμων Δ. Λέσβου και Μυτιλήνης (Βατερά – Πλωμάρι)
– Αντιπυρική Προστασία και περιοχές μίξης δάσους – οικισμών
– Ανάδειξη φυσικής και πολιτιστικής κληρονομίας ευρύτερης περιοχής
– Αντισεισμικός σχεδιασμός αποκατάστασης και προστασίας Βρίσας.
Ο Περιφερειάρχης στην τοποθέτηση του σημείωσε πως η Περιφέρεια αναμένει τις προτάσεις των αρμοδίων για την ένταξη έργων της ευρύτερης περιοχής στο ΕΣΠΑ της τρέχουσας περιόδου, καθώς η ίδια ως φορέας δεν έχει την αρμοδιότητα, ενώ κάλεσε για μια ακόμη φορά τους υπεύθυνους για την άρση επικινδυνότητας της Βρίσας να ανάψουν το πράσινο φως ώστε η Περιφέρεια να χρηματοδοτήσει τις διαδικασίες όπως έχει πολλάκις δεσμευτεί ότι θα πράξει.
Έφυγε σήμερα από τη ζωή η Φιλιώ Φρύσσα.
Εγγονή του πρόσφυγα Θόδωρου Καραθεοδώρου και κόρη της Δέσποινας και του Απόστολου Φρύσσα.
Θερμά συλλυπητήρια στην κόρη της Δέσποινα, στην αδελφή της Μαρία, στα ανίψια της και σ’ όλους τους συγγενείς της.
Η κηδεία της θα γίνει αύριο Τετάρη στις 3.00 στη Ζωοδόχο Πηγή.