Από την οικογένεια του Μανώλη Κοτσαμπάση
Η οικογένεια Μανώλη Κοτσαμπάση θα ήθελε να ευχαριστήσει όσους βρέθηκαν δίπλα τους από την πρώτη στιγμή στον αγώνα που έδιναν όλα αυτά τα χρόνια.
Η αγάπη τους, η αγκαλιά τους και οι προσευχές τους γινόταν δύναμη για να συνεχίσουν αυτόν τον δύσκολο αγώνα. Θα ήθελε να πει ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Σύλλογο αιμοδοτών “Άγιος Παντελεήμων” και στον Πρόεδρο του Συλλόγου Μπάμπη Πατσατζή, που οποιαδήποτε ώρα και στιγμή ζητούσαν τη βοήθεια του ήταν παρών.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους και στον καθένα ξεχωριστά για την αμέριστη και ανιδιοτελή αγάπη σας.
Εύχεται σε όλους, ότι πολυτιμότερο.
ΥΓΕΙΑ

