Ο Σύλλογος μας ενημερώνει ότι τα έθιμα για τα Καψαλα και τον κλήδονα θα αναβιώσουν αύριο Τρίτη στον Άγιο Κωνσταντίνο στις 20.30 από τον Συλλογο.
Επίσης ο Σύλλογος ευχαριστεί τον Λοσκαλτσο Μικελε για την προσφορά υλικών στον Άγιο Νικόλαο
Please follow and like us:
