Φέτος εκτεταμένες περιοχές της παραλίας των Βατερών, εκεί που αρχίζει η θάλασσα ή λίγο πιο μέσα, έχουν γλιστερές “πλάκες” με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται η πρόσβαση σ’ αυτήν.
Προχτές δυο χωριανοί μας με μικρά κινητικά προβλήματα τόνιζαν το πόσο δύσκολο είναι να μπουν στη θάλασσα και πόσο επικίνδυνο είναι να τραυματιστούν σοβαρά. Και αναπόλησαν την ευκολία που πρόσφερε σ’ αυτές τις περιπτώσεις το seatrack.
Πριν ένα περίπου χρόνο τα εξαρτήματα του seatrack, που είχαν αφεθεί στην εγκαταλειμμένη ΑΡΕΝΑ, για να συναρμολογηθούν την επομένη, εκλάπησαν από “βανδάλους”, όπως τους χαρακτήρισε ο Δήμος. Τότε δόθηκε η υπόσχεση ότι θα αντικατασταθούν τα κλεμμένα και θα τοποθετηθεί ξανά το σύστημα.
Κατά τη διάρκεια του περσινού καλοκαιριού αυτό δεν έγινε. Άραγε θα το δούμε φέτος ή θα είναι μια ακόμα υπόσχεση ..ανεκπλήρωτη.
Ευελπιστούμε όλοι -και ιδιαίτερα όσοι το χρειάζονται- να το δούμε σύντομα.
