… για το φράγμα της Λαγκάδας
Δημοσίευμα του emprosnet.gr σχετικά με το φράγμα των Βασιλικών, που κίνησε το ενδιαφέρον της Περιφερειακής αρχής τις τελευταίες μέρες, αναφέρεται και στις χρηματοδοτικές δυνατότητες των τελευταίων χρόνων που δεν αξιοποιήθηκαν για έργα άρδευσης στο νησί μας.
Καμιά κουβέντα για το φράγμα της Λαγκάδας (ή αλλιώς του Πολιχνίτου, όπως για λόγους σκοπιμότητας κάποιοι το αναφέρουν).
Δυστυχώς επιβεβαιώνεται για μια ακόμα φορά ότι δεν έχουμε ανθρώπους εκεί που λαμβάνονται οι αποφάσεις για να προωθήσουν έργα στην πολύπαθη περιοχή μας. Αρμενίζουμε κι εμείς στραβά, τα βράχια μπροστά μας!
Please follow and like us:
