Ενημέρωση από τον Αντιδήμαρχο

Χτες το απόγευμα πραγματοποιήθηκε στον Πλάτανο μια πρόχειρη λαϊκή συγκέντρωση με την παρουσία του αντιδήμαρχου Πολιχνίτου κ. Βουνάτσου, ο οποίος ήρθε ύστερα από πρόσκληση της προέδρου για να ενημερώσει τον κόσμο σχετικά με τα καύσιμα.

Επειδή δεν έτυχε να παραβρεθώ ώστε να ξέρω από πρώτο χέρι τι συζητήθηκε αναφέρω ότι εκτός απ’ το θέμα των σκουπιδιών (το οποίο κατά τον αντιδήμαρχο θα τακτοποιηθεί μέχρι τέλους της εβδομάδας) συζητήθηκαν και άλλα θέματα μεταξύ των οποίων και το θέμα των εσόδων της σχολικής περιουσίας.

Όσοι παραβρέθηκαν μπορούν με σχόλιά τους να μας ενημερώσουν πιο αναλυτικά.

Υ.Γ. Από το πρωί μαζεύονται τα σκουπίδια, όπως είχαμε προαναγγείλει από χτες.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στην Ειδήσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

21 απαντήσεις στο Ενημέρωση από τον Αντιδήμαρχο

  1. Ο/Η ΚΩΣΤΑΣ ΚΩΣΤΑΚΗΣ λέει:

    Δάσκαλε σχετικά με το θέμα της σχολικής περιουσίας δε είχε να δώσει κάποια απάντηση.Είπε ότι υπάρχει μιά επιτροπή που διαχειρίζεται τα χρήματα πού προέρχονται από δωρεές και είναι γιά όλα τα σχολεία του νησιού.Με λίγα λόγια το δικό μας σχολείο φροντίζει για τα άλλα.
    Το θέμα με τα σκουπίδια θα τελειώσει σύντομα .Γιά τα καύσιμα οι προμηθευτές δέ δίνουν μέχρι να πληρωθούν τα παλιά και μάλλον σήμερα τα παιδιά πρέπει να πάνε μέ τα πόδια στό σχολείο καί για να λειτουργεί το πουλμανάκι του δήμου πρέπει να γίνουν αλλαγές στο εσωτερικό του ώστε να είναι ασφαλές να μεταφέρει μαθητές
    Εγινε και μιά ερώτηση γιά αν το χρέος του πρώην δήμου είναι 1 εκ ευρο. Σε αυτό δε απάντησε αλλά είπε ρωτήστε αυτούς που εσείς ψηφιζάτε όλα τα χρόνια!
    Αυτά τα λίγα από μένα

  2. Ο/Η ΣΤΡΑΤΗΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ λέει:

    ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ
    Στο Δήμο Λέσβου σήμερα υπάρχουν δύο σχολικές επιτροπές, μία πρωτοβάθμιας και μία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Σε αυτές ανήκουν όλα τα σχολεία, ανάλογα τη βαθμίδα και σε αυτές ανήκει η περιουσία των σχολείων. Πολλά σχολείο στο νησί μας έχουν ακίνητες περιουσίες που επιφέρουν σημαντικότατα κέρδη από την εκμετάλλευση τους (π.χ. ο Οξύς του σχολείου Πολιχνίτου, βοσκοτόπια πολλών στρεμμάτων στο σχολείο της Άντισσας κ.α.).
    Η διαδικασία της κίνησης των χρημάτων είναι:
    • Ο Δήμος Λέσβου εισπράττει τα χρήματα από της σχολικές περιουσίες και είναι υποχρεωμένος, βάση νόμου, να τα δώσει στις αντίστοιχες σχολικές επιτροπές. Ο Δήμος Λέσβου για το έτος 2011 δεν έχει δώσει τα χρήματα αυτά στις σχολικές επιτροπές.
    • Τα σχολεία αιτούνται από τη σχολική επιτροπή έργα που θέλουν να κάνουν (π.χ. βάψιμο κ.α.) ανεξάρτητα από τα χρήματα της περιουσίας τους.
    • Η σχολική επιτροπή αφού κρίνει ότι πρέπει να γίνει το έργο αυτό για τα σχολεία που έχουν δικά τους χρήματα (π.χ. ΑΡΕΝΑ) πραγματοποιεί αμέσως το έργο, ανεξάρτητα του γενικού προϋπολογισμού της. Αν το σχολείο δεν διαθέτει δικά του χρήματα από περιουσιακά του στοιχεία μπαίνει στον γενικό προϋπολογισμό της σχολικής επιτροπής και ανάλογα τις προτεραιότητες πραγματοποιείται το έργο ή όχι. Τα χρήματα από τις σχολικές περιουσίες δεν αφορούν πάγια έξοδα των σχολείων (π.χ. πετρέλαιο θέρμανσης, χαρτικά κ.α.)

    Για να διεκδικούμε θα πρέπει να καταλαβαίνουμε πως λειτουργεί.
    • Το δικό μας σχολείο τώρα θα κάνει αίτηση προς τη σχολική επιτροπή για έξοδα επισκευής, μετά από συνεννόηση που είχα με τη πρόεδρο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και τον πρόεδρο της σχολικής επιτροπής. Το αίτημα αυτό είναι ανεξάρτητο από τα χρήματα της ΑΡΕΝΑ.
    • Αν ο Δήμαρχος μέσω της οικονομικής επιτροπής αποφασίσει να δώσει τα χρήματα στις σχολικές επιτροπές, όπως οφείλει, η σχολική επιτροπή αν κρίνει ότι πρέπει να γίνει το έργο προχωράει στην υλοποίηση του αμέσως. Διαφορετικά ανάλογα των γενικών χρημάτων που διαθέτει (δεν φτάνουν για πετρέλαιο) κρίνει αν θα πραγματοποιήσει το έργο ή όχι.

    Πιστεύω με τα παραπάνω να καταλαβαίνετε, αυτό που έλεγα και σε παλαιότερο σχόλιο μου και μερικοί αντιδρούν μέχρι και σήμερα. Ο τρόπος να πάρει η σχολική επιτροπή που ανήκουν τα δημοτικά όλου του νησιού τα χρήματα της ακίνητης περιουσία της είναι να πιεστεί ο Δήμος να τα δώσει. Δεν υπάρχει καν η έννοια δίνω τα χρήματα ενός σχολείου και δεν δίνω τα χρήματα άλλου, θα αντιδράσουν όλα τα υπόλοιπα σχολεία, άσε που δεν στέκει λογιστικά. Δεν θα έρθει κάποιος να πει δασκάλα του σχολείου πάρε το μίσθωμα του ΑΡΕΝΑ και κάνε ότι θέλεις. (ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΣΤΡΑΤΗ ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ!!!).

    Υπάρχει μία σχολική επιτροπή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε αυτήν ανήκουν όλα τα Δημοτικά σχολεία και σε αυτήν ανήκει όλη η ακίνητη περιουσία τους. Η μόνη υποχρέωση της είναι να διαθέτει τα χρήματα αντίστοιχα στο σχολείο που το δικαιούται. Η Οικονομική Επιτροπή είναι του Δήμου και καμιά σχέση δεν έχει με τη σχολική επιτροπή που είναι ανεξάρτητο νομικό πρόσωπο.

    Επειδή πρέπει να διεκδικούμε ότι μας ανήκει, αν και μας ενοχλεί κάπως που εμπλεκόμαστε σε αυτό που λέγεται Καλλικράτης στα σχολεία (δεν έχει το κάθε σχολείο τη δική του σχολική επιτροπή, όπως επί Καποδίστρια), θα πρέπει όλα μαζί τα σχολεία και οι τοπικές κοινωνίες να διεκδικήσουμε τα χρήματα αυτά. Τα δικαιούμαστε νόμιμα.

    Υ.Γ. Αρκετοί Δημοτικοί Σύμβουλοι και Πρόεδροι χωριών, πιέζουμε σήμερα ο Δήμος να δώσει τα χρήματα στις σχολικές επιτροπές και ίσος καταλήξουμε στον εισαγγελέα για το πετύχουμε, με τη βοήθεια βέβαια των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων (αυτοί έχουν το έννομο συμφέρων).

    • Ο/Η Stratis λέει:

      Στρατή (Καραγεωργίου, για να ξεχωρίζουμε) θα σε παρακαλούσα πολύ να μας δώσεις λίγες διευκρινήσεις για το θέμα:
      1.Γράφεις: “Ο Δήμος Λέσβου εισπράττει τα χρήματα από της σχολικές περιουσίες και είναι υποχρεωμένος, βάση νόμου, να τα δώσει στις αντίστοιχες σχολικές επιτροπές.” Μπορείς να μας δώσει τα στοιχεία του νόμου; (αριθμό, έτος, άρθρο, παράγραφο και ΦΕΚ)
      2.Γράφεις: ” Υπάρχει μία σχολική επιτροπή πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, σε αυτήν ανήκουν όλα τα Δημοτικά σχολεία και σε αυτήν ανήκει όλη η ακίνητη περιουσία τους” Αν αυτό, δηλαδή ότι η πρώην σχολική περιουσία ανήκει στη σχολική επιτροπή, προβλέπεται από καποια διάταξη σε παρακαλώ δώσε μας τα στοιχεία της διάταξης.
      3. Γράφεις: “Δεν θα έρθει κάποιος να πει δασκάλα του σχολείου πάρε το μίσθωμα του ΑΡΕΝΑ και κάνε ότι θέλεις.” Η σχολική επιτροπή δίνει στα σχολεία χρήματα (από την κρατική επιχορήγηση) για τα διάφορα έξοδά τους αλλά φυσικά δεν λέει στη δασκάλα “κάνε ότι θέλεις” Της λέει “διαχειρίσου τα νόμιμα και στείλε μας τα σχετικά δικαιολογητικά” Μην χρησιμοποιούμε επομένως εκφράσεις για τη δημιουργία (αρνητικών) εντυπώσεων
      4. Γράφεις: “Το δικό μας σχολείο τώρα θα κάνει αίτηση προς τη σχολική επιτροπή για έξοδα επισκευής, μετά από συνεννόηση που είχα με τη πρόεδρο του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και τον πρόεδρο της σχολικής επιτροπής. Το αίτημα αυτό είναι ανεξάρτητο από τα χρήματα της ΑΡΕΝΑ.” Απ’ ότι ξέρω το σχολείο μας έχει ζητήσει από την περασμένη άνοιξη από τη σχολική επιτροπή να βαφούν οι τοίχοι οι οποίοι είχαν γεμίσει γκράφιτι και άσεμνα συνθήματα. Βέβαια το βάψιμο δεν το έκανε η σχολική επιτροπή αλλά ο …Καραγεωργίου, ως ένας απ’ τους εθελοντές. Την αίτηση δεν θα την κάνει η πρόεδρος του Συλλόγου αλλά η Διευθύντρια. Για να λειτουργούμε νόμιμα και τυπικά.
      5. Γράφεις: “Η μόνη υποχρέωση της (της σχολικής επιτροπής) είναι να διαθέτει τα χρήματα αντίστοιχα στο σχολείο που το δικαιούται.” Αυτό ακριβώς επιζητούμε και ούτε τρίχα παραπάνω
      6. Επειδή υπαινίσεσαι ότι τώρα με τον Καλλικράτη τα πράγματα για την απόδοση των εσόδων από τη σχολική περιουσία είναι πιο δύσκολα απ’ ότι ήταν επί Καπποδίστρια μήπως είναι εύκολο να μας εξηγήσεις γιατί δεν αποδόθηκαν τα χρήματα κατά τα προηγούμενα χρόνια καθώς επίσης και τις ενέργειες (ΓΡΑΠΤΕΣ) που κάνατε ως δημοτικοί σύμβουλοι και τότε για τη δικαίωση του σχολείου μας και του χωριού μας.

      Δεν αμφισβητώ την καλή σου πρόθεση σχετικά με τα θέματα του χωριού μας. Διαφωνώ ως προς τον τρόπο χειρισμού παλιότερα (επειδή ήμουν πλήρως γνώστης του θεσμικού πλαισίου) και επιφυλλάσσομαι να εκφέρω γνώμη για τον τωρινό μόλις ενημερωθώ απ’ τα έγγραφα που και πάλι σε παρακαλώ να στείλεις (με ένα mail ή χέρι-χέρι)

  3. Ο/Η ΣΤΡΑΤΗΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ λέει:

    Καλησπέρα Στρατή

    Διευκρινήσεις και απαντήσεις στα ερωτήματα σου

    1) Τα στοιχεία αναφέρονται στη νομοθεσία περί ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ. Για να μπορέσω και εγώ να καταλάβω το πώς λειτουργεί αναγκάστηκα να αγοράσω βιβλίο «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ» εκδόσεις Γ.Μ. Καραναστάση. Όσο αφορά τώρα υπάρχει μία σειρά εγγράφων που καθορίζουν τις λεπτομέρειες εφαρμογής του νόμου, δεν τα έχω όμως συγκεντρωμένα.

    2) Όπως και επί ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ η διαχείριση της σχολικής περιουσίας ανήκει στο Δήμο και τα έσοδα ανήκουν στη σχολική επιτροπή που τα χειρίζεται για λογαριασμό του σχολείου. Το Δημοτικό Συμβούλιο ήταν και είναι αυτό που αποφασίζει για την εκμετάλλευση της σχολικής περιουσίας (μίσθωση κ.α.). Ο Δήμος αφού εισπράξει τα κέρδη από τα ακίνητα αυτά, ήταν και είναι υποχρεωμένος μέσω της σχολικής επιτροπής να τα διαθέσει στα σχολεία. Η μόνη σημαντική διαφορά είναι ότι επί ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑ το κάθε σχολείο είχε τη δική του σχολική επιτροπή που συνήθως πρόεδρος της ήταν ο Δ/ντης του σχολείου ή ο Πρόεδρος του χωριού, ήταν έτσι ποιο άμεση η επαφή με τα προβλήματα. Τώρα επί ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ υπάρχει μία σχολική επιτροπή για όλα τα Δημοτικά σχολεία.

    3) Η σχολική επιτροπή το 2011 άνοιξε λογαριασμό τραπέζης σε κάθε σχολείο για να διαχειρίζεται τα πάγια έξοδα του (π.χ. πετρέλαιο θέρμανσης κ.α.). Ο Δ/ντης του σχολείου αγόραζε π.χ. πετρέλαιο έκοβε τιμολόγιο και απέδιδε λογαριασμό στη σχολική επιτροπή. Διαχειριστής ήταν των χρημάτων της σχολικής επιτροπής, σε μπελάδες βάλαμε τους ανθρώπους χωρίς να είναι υποχρέωση τους για να εξυπηρετήσουν μία κατάσταση. Αν διάβαζες προσεκτικά διαχωρίζω τα πάγια έξοδα του σχολείου από αυτά που αφορούν κάποιο έργο στο σχολείο. Γνωρίζεις φαντάζομε ότι για να γίνει κάποιο έργο (ακόμα και μικρή επισκευή) απαιτούνται άδειες Πολεοδομίας, εργολαβίες κ.α. Είναι κρίμα ο δάσκαλος ή η δασκάλα του σχολείου να αναλάβει κάτι τέτοιο και στο τέλος να πληρώσει και από τη τσέπη του. Τα έργα λοιπών πρέπει να γίνονται και γίνονται, απ’ ευθείας από τη σχολική επιτροπή, η διαχείριση των παγίων εξόδων έγιναν από τους Δασκάλους και μπράβο τους γι’ αυτό.
    Είμαι ο τελευταίος που θέλω να δημιουργήσω αρνητικές εντυπώσεις, άλλοι το κάνουν αυτό και το κάνουν καλά!!!

    4) Στρατή ο προϋπολογισμός του 2011 τελείωσε στις 31/12/2011. Η σχολική επιτροπή άλλαξε, ο κύριος Φραγκόπουλος που ήταν τότε πρόεδρος αντικαταστάθηκε από τον κύριο Ζαφειρίου. Η τότε αίτηση που έγινε έπεσε στο καλάθι των αχρήστων (λάθος αλλά έτσι είναι).
    Πουθενά δεν γράφω εγώ ότι το σχολείο μας θα κάνει πρώτη φορά αίτηση. Λέω τώρα θα κάνει αίτηση και αφορούσε φυσικά το οικονομικό έτος. Συγνώμη αλλά νόμιζα ότι μιλούσα σε νοήμονες ανθρώπους, δεν σκέφτηκα ότι έπρεπε να αναφέρω όλες τις προηγούμενες φορές που ζήτησε το σχολείο μας χρήματα, το θεώρησα φυσικό!!!
    Έχω γράψει εδώ μέσα ότι θα παίρναμε 1.500,00 euro το 2011 από τη σχολική επιτροπή αλλά τα χάσαμε με την αλλαγή του προέδρου της. Τόσα θα μας έκριναν μετά από αίτηση του σχολείου μας (για να μην αρπαζόμαστε από φράσεις). Όταν το έγραφα κάποιοι με επιτέθηκαν και τότε για τα χρήματα του ΑΡΕΝΑ, χωρίς να σκεφτούν καν το τι πρέπει να κάνουμε για να μη χάσουμε τα 1.500,00 euro (έβλεπαν την υπόθεση μονόπλευρα). Μόνος μου και όταν έχω από πίσω άτομα να τορπιλίζουν τις προσπάθειες ίσος και άθελα τους δεν γίνετε να ανταπεξέλθω.
    Την αίτηση του σχολείου αναφέρω, που βρήκες την αίτηση του συλλόγου (διάβασε καλά). Πράγματι την αίτηση θα τη κάνει η/ο Δ/ντης του Δημοτικού μας και ταυτόχρονα θα κάνει μία αίτηση και ο σύλλογος γονέων κηδεμόνων για να την ενισχύσει. Εγώ ανέφερα τι επαφές έκανα και με ποιους. Η πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων έχει έρθει σε επαφή με τη δασκάλα, απ’ ότι μου είπε και περιμένω τηλέφωνο τους αφού συντάξουν τις αιτήσεις. Ρώτα να σου πουν.

    5) Πουθενά δεν λέω ότι τα πράγματα τώρα, επί ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ, είναι ποιο δύσκολα για να αποδοθούν οι σχολικές περιουσίες, το ανάποδα μάλιστα είναι πολύ ποιο εύκολα. Δεν είναι ένα σχολείο που το ζητάει αλλά πολλά σχολεία μαζί, δεν είναι ένας Δημοτικός Σύμβουλος που ζητά αλλά αρκετοί Δημοτικοί Σύμβουλοι μαζί. Ο Δήμος είναι πολύ ποιο απρόσωπος ώστε να μην μπαίνουν στη μέση μικροσυμφέροντα και ψηφοθηρικές καταστάσεις. Αρκεί να καταλάβουμε ότι δεν είμαστε μόνοι όπως παλιά και υπάρχουν και άλλοι που διεκδικούν τα ίδια με μας. Άλλωστε αυτό ακριβώς λέω στο Υ.Γ. αρκεί κανείς να το διαβάσει σωστά. Ή μόνη ίσος διαφορά είναι η άσχημη οικονομική κατάσταση που παλιά δεν υπήρχε, αλλά αυτό δεν έχει να κάνει με τη συγκεκριμένη περίπτωση τα χρήματα εισπράχθηκαν και πρέπει να αποδοθούν στο σχολείο μας. Διαφωνώ κάθετα με τη λογική σου να βλέπουμε τον εαυτό μας και άσε τους άλλους, χάσαμε το παιχνίδι έτσι.

    6) Ήμουν Δημοτικός Σύμβουλος της αντιπολίτευσης και την προηγούμενη τετραετία επί Δημάρχου Συκά. Επειδή ρωτάς πράγματα που γνωρίζεις καλύτερα και από εμένα θα στα παραθέσω με ονόματα και στοιχεία.
    • Μόλις εκλέχτηκα με ενημέρωσες εσύ στο καφενείο του «ΜΑΡΙΕΤΑ» για τα χρήματα του ΑΡΕΝΑ. Μου έδωσες μάλιστα όλα τα έγγραφα που με κόπο πήρατε και ζητούν από τον τότε Δήμαρχο να δώσει τα χρήματα στη σχολική επιτροπή του σχολείου μας.
    • Μόλις έμαθα το πώς λειτουργεί ο Δήμος (πίστεψε με απαιτεί κάποιο χρόνο) ήρθα σε επαφή, για το θέμα αυτό, με το Πρόεδρο της τότε σχολικής επιτροπής κύριο Γιώργο Μαργαρίτη, τον Δήμαρχο κύριο Γιάννη Συκά και τους Δημοτικούς Συμβούλους από την περιοχή μας ( ο κύριος Παναγιώτης Παπάς δεν ήταν ακόμα σύμβουλος).
    • Επειδή δεν βρήκα ανταπόκριση στη προσπάθεια αυτή από κανέναν εκλεγμένο από το χωριό μας την εποχή εκείνη!!!!. Σε συνεργασία τότε με τον κύριο Νίκο Κατράνη (αρχηγός της αντιπολίτευσης τότε) το θέσαμε ερώτηση προ ημερησίας στο Δημοτικό συμβούλιο. Η απάντηση του Δημάρχου ήταν ότι στο σχολείο της Βρισάς γίνονται έργα ανάπλασης της αυλής του, ότι προτίθεται να αγοράσει το υπόλοιπο του οικοπέδου που βρίσκεται το ΑΡΕΝΑ και αν κάτι ζητήσει το σχολείο θα το κάνει. Ο νομικός τότε του Δήμου κύριος Βλουτέλλης και ο υπεύθυνος της Περιφέρειας για τις αποφάσεις των Δημοτικών συμβουλίων κύριος Αλβανός Δούκας (μετά την παραίτηση του από Δημοτικός Σύμβουλος του κυρίου Συκά), με διαβεβαίωναν ότι όλα ήταν σύννομα (λέω τι λέγανε άσχετα με τη δική μου γνώμη).
    • Σε ενημερώνω ότι το Δημοτικό Συμβούλιο μαγνητοφωνείτε και έχει θέση επίσημου κειμένου για την πολιτεία, είναι επίσης ανακοινώσιμα σε οποιονδήποτε πολίτη. Ενώ τα έγγραφα στις περισσότερες των περιπτώσεων οδηγούνται στο αρχείο (καλάθι αχρήστων). Πόσα έγραφα γίνανε για το θέμα αυτό από συλλόγους κ.α. έγινε τίποτα?
    • Είχα φτάσει σε αδιέξοδο. Να το βάλω επίσημα θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο να πάρει απόφαση θα έπρεπε να έχω ένα αριθμό υπογραφών Δημοτικών Συμβούλων που δεν τους είχα. Αλλά και να έμπαινε θέμα η Δημοτικοί σύμβουλοι της περιοχής μας δεν το στήριζαν, άρα δεν θα περνούσε. Ο μοναδικός τρόπος να πάρουμε τα χρήματα ήταν η σχολική επιτροπή του σχολείου να καταθέσει μήνυση εναντίον του Δήμου Πολιχνίτου και να ζητάει τα χρήματα. Ποιος θα το έκανε όμως αφού όλοι συμφωνούσαν με τον Δήμαρχο? Για ενημέρωση σας, θέμα στο Δημοτικό Συμβούλιο ένας σύμβουλος δεν μπορεί να βάλει απαιτούνται υπογραφές κάποιου αριθμού συμβούλων, μόνο ερώτηση μπορεί να κάνει.
    • Συνάντησα λοιπόν τη δασκάλα του σχολείου μας κυρία Μυρσίνη και τη σύζυγός σου ως νηπιαγωγό στο σχολείο μας, όταν πήγα να το κάνω απολύμανση, και ανέφερα και στις δύο ότι ο Δήμαρχος μου υποσχέθηκε να καλύψει κάθε έξοδο που θα ζητήσουν. Τις προέτρεψα μάλιστα να πάρουν ότι χρειάζεται πραγματικά το σχολείο μας. Ο κύριος Μαργαρίτης το γνώριζε αφού ήταν πρόεδρος της σχολικής επιτροπής και ταυτόχρονα πρόεδρος του χωριού μας.
    • Μόλις έγιναν οι νέες εκλογές και εκλέχτηκα ως Δημοτικός Σύμβουλος αντιπολίτευσης στον Δήμο Λέσβου. Βρεθήκαμε στο καφενείο το «ΣΤΕΛΙΟΥ» πίναμε καφέ μαζί και μου επιτέθηκες (με καλή πρόθεση για να μην παρεξηγηθώ), ότι δεν έκανα τίποτα και ότι έχεις βρει άλλο πρόσωπο να βοηθήσει (δεν θέλω να αναφέρω το όνομα). Αν και προσπάθησα να σου εξηγήσω το τι έγινε διαπίστωσα ότι δεν άκουγες.
    • Μέσα στο χειμώνα του 2011 σε βρήκα πάλι στο καφενείο του «ΣΤΕΛΙΟΥ» ήσουν με τον κύριο Κώστα Σταυρινό και σου ζήτησα να μου δόσεις πάλι τα έγγραφα (τα είχα χάσει κατά τη μετακόμιση του γραφείου μου) γιατί είχα μιλήσει και είχα βρει τρόπο να προωθήσουμε το θέμα. Η απάντηση σου ήταν ότι έχουμε σημαντικότερα πράγματα να ασχοληθούμε τώρα!!! Με άφησες αμήχανο με το στόμα ανοιχτό και έφυγα.
    • Μετά από καιρό έμαθα ότι η οικονομική επιτροπή θα συνεδρίαζε με θέμα τα χρήματα από την περιουσία του σχολείου μας και με πήραν τηλέφωνα για να τους πω τη γνώμη μου (δεν γνωρίζω αν αυτά ήταν τα σημαντικότερα πράγματα) Φυσικό ήταν ότι συμφώνησα απόλυτα να δοθούν τα χρήματα και μάλιστα πήρα τηλέφωνο σχεδόν σε όλους που συμμετέχουν για να πιέσω προς τη θέση αυτή. Γνώριζα βέβαια ότι η οικονομική επιτροπή δεν μπορούσε να δώσει τα χρήματα, ήταν υποχρεωμένη από το νόμο να έχει θετική απόφαση, αλλά πουθενά δεν επηρεάζει τη θέληση του Δημάρχου ή της Σχολικής Επιτροπής. Ήταν μία κίνηση εντυπωσιασμού μόνο και ίσος ένα παραπάνω χαρτί στην όλη προσπάθεια.

    Στρατή όλοι πιστεύω θέλουμε το καλό του χωριού μας, θα πρέπει όμως να συνεργαστούμε γι’ αυτό. Σήμερα μάλιστα που είμαστε μία μικρή κουκίδα μπροστά στη Μυτιλήνη και στα τόσα χωριά του Δήμου Λέσβου θα πρέπει να είμαστε όλοι ενωμένοι.
    Στενοχωριέμαι πολύ:
    • Όταν βλέπω ενέργειες μεμονωμένες, για προβολή κάποιων ή από άγνοια, να φέρνουν αρνητικά αποτελέσματα.
    • Όταν προσπαθεί κάποιος να περάσει θέμα στο Δήμο ή στη Οικονομική Επιτροπή, χωρίς να συνεργαστεί με τους συμβούλους της περιοχής, λες και δεν θα ερωτηθούμε, λες και εγώ δεν θέλω το καλό του χωριού.
    • Όταν φεύγει αίτημα από το σχολείο για επισκευή και δεν ενημερωνόμαστε, το μαθαίνουμε μέσω τρίτων. Αλλά βέβαια το υποστηρίζουμε ως οφείλουμε.
    • Όταν οι σύλλογοι στέλνουν επιστολές που πάνε στα καλάθια των αχρήστων και δεν μας ενημερώνουν.
    • Όταν γίνονται ενέργειες που αντί να βοηθήσουν καταστρέφουν καταστάσεις.
    • Όταν στη προσπάθεια να ενημερώσω από εδώ μέσα μου επιτίθενται ανώνυμα ή και επώνυμα, αλλά μετά από καιρό βγαίνει πάντα ότι έχω δίκιο ή ότι αυτό που λέω είναι η αλήθεια.
    • Όταν βλέπω άλλους εκλεγμένους από την περιοχή μας να μην ασχολούνται.

    Τα χωριά που κάνουν κάτι είναι αυτά που πρώτα ενημερώνουν τους δικούς τους ανθρώπου και μετά τους άλλους, αυτά που όλοι μαζί συνεργάζονται. Τα αιτήματα του Πολιχνίτου, του Σταυρού και των άλλων χωριών, πρώτα έρχονται στους Δημοτικούς συμβούλους της περιοχής και μετά πάνε στο Δήμο. Στρατή πέρασε το θέμα της σχολικής περιουσίας του σχολείου μας από την Οικονομική Επιτροπή. Λύθηκε το θέμα??? Όχι βέβαια!! Οι εθελοντές βάψανε το σχολείο και πρόσφεραν λεφτά γι’ αυτό. Είμαστε και οι δύο εκεί και εσύ μάλιστα έβαφες απ’ ότι έμαθα και τη Δευτέρα.

    Στρατή, εγώ είμαι ελεύθερος επαγγελματίας γεωπόνος και επειδή κινδυνεύω να κλείσω το γραφείο μου ασχολούμενος με τον Δήμο, έχω κουραστεί και ίσος να μην είμαι και τόσο κατάλληλος, έχω βέβαια το σαράκι μέσα μου, αλλά μάλλον δεν θα ασχοληθώ ξανά.
    Θα ήθελα πολύ να κατέβεις υποψήφιος στις επόμενες εκλογές και εγώ να σε υποστηρίζω με όλες τις δυνάμεις μου. Είσαι άξιος άνθρωπος και ως συνταξιούχος έχεις το χρόνο, στο είχα προτείνει άλλωστε στις προηγούμενες εκλογές και αρνήθηκες, δοκίμασε το στις επόμενες. Είναι καιρός πιστεύω να βγεις από τους σχολιασμούς και να ασχοληθείς με την πραγματικότητα της αντιμετώπισης των προβλημάτων. (Δική μου γνώμη εσύ το κρίνεις)

    Υ.Γ. Συγνώμη για το μέγεθος του κειμένου μου αλλά ήθελα να αναφέρω ακριβώς τι έγινε, με ονόματα και φυσικά μαρτυρίες, για να τα γνωρίζουν όσοι μπαίνουν εδώ μέσα και δεν ήταν δυνατό να απαντήσω ποιο σύντομα στα ερωτήματα που με έθεσαν. Όσο αφορά τα ΦΕΚ και τις διαταγές Στρατή αφού δεν πιστεύεις αυτά που λέω (άπιστος Θωμάς), παρόλο ότι πάντα βγαίνω αληθινός, πολύ ευχαρίστως να σε βοηθήσω να τα συγκεντρώσεις και να σου δώσω και το βιβλίο περί του ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ για να το διαβάσεις, ή ακόμα καλύτερα αν θέλεις να κανονίσω μία συνάντηση με τον πρόεδρο της σχολικής επιτροπής για να μιλήσουμε για το θέμα.

  4. Ο/Η path finder λέει:

    Φίλε Στρατή
    Και τα μισά από όσα γράφεις να είναι όπως τα περιγράφεις ( και δεν αμφισβητώ αυτά που λες αλλά συμφωνώ και με την θέση του δάσκαλου ), βλέπω ότι υπάρχει μεγάλο περιθώριο να αλλάξει και η λεγόμενη ταμπακέρα. Και να βρεθεί κάποια στιγμή το σχολείο του χωριού να διεκδικήσει όχι τα ψίχουλα που αναμένει να παίρνει τώρα ( 3.000 € που είναι εισπράξεις μισής μέρας της ΑΡΕΝΑ ) αλλά τα χρήματα που πραγματικά πρέπει να πάρει ο ιδιοκτήτης αυτού του χρυσορυχείου. Χωρίς να με αφορά ( και μην αρχίσεις πάλι τα περί ανωνυμίας κλπ, δες την ουσία), θεωρώ ότι η μαχητική πρόεδρος του συλλόγου αλλά και εμείς θέλουμε να μάθουμε πως λειτουργεί αυτό το χάος που αφορά την χρήση-εκμετάλλευση της περιουσίας του σχολείου . Που ξέρεις μπορεί να βγει και καμία καλύτερη και πιο προσοδοφόρα πρόταση !!!!!!!!!!!!
    Κάνε και έναν υπολογισμό και δες αν κατά πόσο με αύξηση του ενοικίου της AΡΕΝΑ πχ στα 15.000 € ετησίως ( εισπράξεις ενός Σαββατοκύριακου ) , μήπως θα μπορούσε αυτό το έσοδο να καλύψει το κόστος αποκομιδής σκουπιδιών της περιοχής μας . Αν δεν κάνω λάθος το προγενέστερος καθεστώς ( Γιάννης ήταν οικονομικότερο).
    Έχουμε στην διάθεσή μας και την σύμπραξη ενός ειδικευμένου δικηγόρου σε θέματα λειτουργίας Δήμων κλπ που μπορεί ( την αμοιβή του θα την καλύψουμε εμείς) να μας γνωμοδοτήσει σχετικά.
    Και πραγματικά δεν προσβάλλουμε κανέναν ( και αναφέρομαι στους ενδιαφερόμενους διάφορους εκμεταλλευτές του χώρου) αν κινηθεί μια διαδικασία που στο τέλος θα έχει αντικειμενικά κριθεί το θέμα πρόσοδος από την χρήση του περιουσιακού στοιχείου του σχολείου που λέγεται ΑΡΕΝΑ.

  5. Ο/Η ΣΤΡΑΤΗΣ ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ λέει:

    Πολύ καλή σελίδα «ΑΝΩΝΥΜΕ» δεν την γνώριζα, ευχαριστούμε. Πιστεύω να βοηθήσει να κατανοήσουμε το πως λειτουργούν οι Σχολικές Επιτροπές και να διεκδικούμε σωστά κάποια πράγματα.
    Στρατή μπες λύνει πιστεύω όλες τις ερωτήσεις σου και λέει αρκετά αναλυτικά (σίγουρα καλύτερα από μένα) τις λεπτομέρειες λειτουργίας, αναφέρει ακόμα και τις σχολικές περιουσίες.

    Υ.Γ. Θα έπρεπε να τη γνωρίζαμε ποιό πριν, για να μη κάθομαι και γράφω τόσα !!!

  6. Ο/Η ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ λέει:

    Στρατή(Δάσκαλε) βλέπω μια ανεξήγητη εμμονή με το σχολείο ,λες και άμα πάρει τα 3000 ευρω θα σωθεί .Ενα σχολείο που στις επόμενες περικοπές μάλλον είναι πρώτο στη λίστα για κατάργηση.Και γίνεται κάθε χρόνο μια (φασαρία) εθελοντές, παρακλήσεις.Εγώ θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι .Εαν ερχόταν ενα παιδί το οποίο θα πάει στο δημοτικό και σε ρώταγε ΄ δάσκαλε εσύ που ξέρεις, σε ποιο Δημοτικό σχολείο να πάω για το καλό μου(το δικό μου)οχι του χωριού η των άλλων.Τι θα του έλεγες, ξέροντας τις δυνατότητες και τις παροχές όλων των άλλων σχολείων. Θέλω να απαντήσεις καθαρά …και οχι σαν το μαντείο των δελφων, πνίγοντας την αγάπη σου για το χωριο σου ,και βγάζοντας την τοπικιστική μανία απο μέσα σου.

    • Ο/Η Stratis λέει:

      Φίλε Δημήτρη
      Πρώτον, θεωρείς ότι επειδή μπορεί το σχολείο να κλείσει σε ένα, δυο, πέντε, δέκα χρόνια θα πρέπει να αφεθεί να ρημάξει; Θέλεις τα παιδιά σου να κάνουν μάθημα σε αχούρι; Εγώ βλέπω ότι τα κλειστά δημοτικά σχολεία των Βασιλικών και του Σταυρού τα περιποιούνται ακόμα και τώρα.
      Δεύτερο, αν νομίζεις ότι οι απαντήσεις στα ερωτήματα είναι πάντα άσπρο -μαύρο κάνεις λάθος. Αν με ρωτήσει κάποιος θα του εξηγήσω όλα τα θετικά και τα αρνητικά του κάθε σχολείου και θα τον αφήσω να επιλέξει εκείνος. Να είσαι σίγουρος ότι κάθε σχολείο έχει και θετικά και αρνητικά. Η αγάπη για οτιδήποτε δεν πνίγεται και δεν ντρέπομαι γι αυτό. Άφησε εμένα με την τοπικιστική μου μανία, που με γελειοποιεί και με κάνει γραφικό (ως συ είπας), να ταλαιπωρούμαι και χαρείτε, όσοι δεν την νοιώθετε, την ηρεμία του “ωχ βρε αδερφέ, δεν με παρατάς”

  7. Ο/Η ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ λέει:

    Νομίζω πάλι ότι γράφω αλλού….. στο παραπάνω σχόλιο δεν γράφω ότι πρέπει να ρημάξει το σχολείο, δεν έγραψα (γιατί το διαβάζω και το ξαναδιαβάζω) ότι αν είσαι τοπικιστής γελοιοποίησε και γίνεσαι γραφικός. Έχω την εντύπωση ότι πολλές φορές βλέπεις παντού εχθρούς και φαντάσματα, η είναι μια τακτική για να κερδίζεις τις εντυπώσεις…. Πάντως στο παιδί δεν απάντησες(το ήξερα πριν γράψω)…. εγώ την απάντηση μου την πήρα…και όχι μόνο εγώ….

    • Ο/Η Stratis λέει:

      Διευκρίνηση1: τα περί γελειοποίησης τα έχεις γράψει σε παλιότερο σχόλιο σου.
      Διευκρίνηση2: Δεν έχω κανένα εχθρό και δεν χρειάζομαι να κερδίσω καμιά εντύπωση. Στα 60 χρόνια μου μπορώ να είμαι ελεύθερος άνθρωπος, με ελεύθερη σκέψη και έκφραση χωρίς καμιά σκοπιμότητα.
      Διευκρίνηση3: Αν για σένα η απάντηση στα ερωτήματα είναι άσπρο – μαύρο δεν απάντησα. Πάντως η ζωή και ο κόσμος είναι πολύχρωμα και γι αυτό είναι όμορφα, σύμμετρα και με ενδιαφέρον.

      • Ο/Η ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ λέει:

        Εγώ δάσκαλε μια ερώτηση έκανα χωρίς να θέλω να σε φέρω σε δύσκολη θέση , αν το έκανα πίστεψε με , το έκανα άθελα και μπορώ να ζητήσω και συγνώμη. Ευχαριστώ.

  8. Ο/Η ΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ λέει:

    ΚΥΡΙΕ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ ΕΠΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ. ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΗΓΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΕΚ ΤΩΝ ΠΟΛΥ ΕΣΩ. ΔΕ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΗ ΜΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΟΡΟΙΔΑ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ . ΑΝΤΙ ΑΥΤΟΥ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΑΣΜΑ ΚΑΙ Ν’ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΓΚΡΕΜΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ? ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΟΓΟ ΔΕΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΕΣΕΙΣ? ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ? ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΒΡΙΣΑΣ ΚΥΡΙΕ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ? ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΤΕ ΠΑΡΕΙ ΜΙΑ ΚΑΡΑΜΕΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΠΙΛΑΤΕ. ΜΑΛΙΣΤΑ ,ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΓΕΛΑΕΙ Η ΜΝΗΜΗ ΜΟΥ ΠΕΡΥΣΙ ΠΕΡΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ ΕΣΕΙΣ ΒΑΖΑΤΕ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΗΜΑ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΑΣ ΣΧΟΛΕΙΟ.ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΨΕΥΔΕΣΤΕ .ΕΠΕΙΔΗ ΚΛΕΙΣΑΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΓΡΗΓΟΡΟΤΕΡΑ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΣΑΣ, ΑΠΟ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ,ΑΝ ΚΛΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΒΡΙΣΑΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΞΕΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΑ ΚΟΜΠΛΕΞ ΣΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ ΣΑΣ?
    ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΚΑΛΟ Η ΚΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ? ΓΙΑ ΘΥΜΗΣΤΕ ΜΑΣ ΛΙΓΟ ΕΣΕΙΣ ΣΕ ΠΟΙΟ ΚΑΛΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ? ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΑΣ ΤΗ ΔΙΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΟΥ ΧΩΡΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΑ ΑΕΙ . ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΤΗ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΠΟΡΕΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΒΡΙΣΑΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΧΕΙ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΘΑ ΜΑΘΕΙ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ .ΑΝ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΚΡΑΠΑΣ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΚΡΑΠΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ. ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ,ΤΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ,ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΧΩΡΙΟ ,ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ.
    ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΝΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΟΧΙ,ΚΑΙ ΠΟΙΑ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΑΓΓΛΙΚΑ . ΣΑΜΠΩΣ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΠΗΓΑΙΝΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΣΤΟ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΟ? Η ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΟ? ΑΡΚΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ? ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ. ΟΛΟΙ ΤΡΕΧΟΥΝ ΕΞΩ ΣΤΑ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ .
    ΛΟΙΠΟΝ ΚΥΡΙΕ ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ . ΕΙΝΑΙ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΚΘΕΤΟΥΝ ΑΝΕΠΑΝΟΡΘΩΤΑ .

  9. Ο/Η ΖΑΦΕΙΡΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ λέει:

    Απαντώ σε νοήμων και ΄Παντελονατους΄που έχουν το θάρρος να πουν το όνομα τους , νομίζω ¨Γονιε¨ ότι δεν πληρης κανέναν όρο απο τους παραπάνω….. σε αφήνω στο κόσμο της ανωνυμίας σου…

    • Ο/Η ΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ λέει:

      ΠΟΣΟ ΠΡΟΒΛΕΨΙΜΟΣ ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ. ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΠΟ ΝΟΗΜΩΝΕΣ ΚΑΙ “ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΟΥΣ ” ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ ΕΠΙΠΕΔΟΥ. Ο ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΑΣ.
      ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΑΦΟΥ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΕΣ ΣΑΝ ΝΟΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ. ΑΠΛΑ…..ΤΟΣΟ ΦΤΑΝΕΙ……ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ . Ο ΝΟΗΜΩΝ ΝΟΥΣ !!!!!!!!!!!!

  10. Ο/Η ΒΡΙΣΑΓΩΤΗΣ λέει:

    ΣΩΣΤΟΣ!!!!!

  11. Ο/Η Black man λέει:

    Δώστε μας τηλέφωνο επικοινωνίας και να στείλουμε φωτοτυπικό. Μαζί με του φίλου Θανάση θα έχουν τα πιτσιρίκια πλέον δύο φωτοτυπικά.

    • Ο/Η Stratis λέει:

      Το τηλέφωνο του Δημοτικού σχολείου για συνεννόηση είναι 2252061203. Επαναλαμβάνω ότι το φωτοτυπικό είναι για το Νηπιαγωγείο αλλά επειδή οι νηπιαγωγοί είναι καινούριες και άπειρες είναι καλό να συνεννοηθείτε με τη διευθύντρια του Δημοτικού, η οποία τρόπον τινά έχει αναλάβει υπο την προστασία της και το συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο μιας και αυτό κάθε χρόνο αλλάζει προσωπικό και η οποία εκδήλωσε την πρωτοβουλία να βρεθεί φωτοτυπικό. Φυσικά θα επακολουθήσει τελική συνεννόηση με τις νηπιαγωγούς.
      Ως διαχειριστής της σελίδας ευχαριστώ που το δημοσίευμά της σας ευαισθητοποίησε τόσο άμεσα.
      Με τον Θανάση θα επικοινωνήσει το σχολείο στο τηλέφωνο του. Θανάση χαίρομαι ιδιαίτερα γιατί είναι η δεύτερη φορά που εκδηλώνεις την πρόθεσή σου να βοηθήσεις σε προβλήματα του χωριού μας.

  12. Ο/Η ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ λέει:

    ΜΗΠΩΣ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΝΑ ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΝΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΩΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΚΤΙΟΥ ΥΔΡΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΣΤΑ ΒΑΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ.

  13. Ο/Η ΤΖΑΒΕΛΑΣ λέει:

    ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΛΥ ΕΘΕΛΟΝΤΣΜΟΣ ΕΠΕΣΕ!!! ΣΚΕΦΤΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΜΑΣ ΜΗΠΩΣ ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΒΟΥΝΑΤΣΟΣ ΒΡΗΚΕ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ?

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.