Στις αρχές του καλοκαιριού το πρόβλημα που συζητιόταν στο χωριό αφορούσε το αν θα ανοίξει ή όχι το Μουσείο. Το πρόβλημα μας το είχαν δημιουργήσει άλλοι. Ως τοπική κοινωνία αντιδράσαμε, κινητοποιήσαμε όποιους μπορούσαμε και τελικά δόθηκε η προσωρινή λύση των δυο μηνών. Στην απόφαση αυτή η τοπική κοινωνία βοήθησε έμπρακτα. Παρά του ότι βρισκόμασταν σε φουλ τουριστική περίοδο δυο ξενοδοχεία της περιοχής (ΕΙΡΗΝΗ και “Προκοπίου”) έδωσαν δωρεάν διαμονή στον υπάλληλο. Μάθαμε ότι και δωρεάν γεύματα δόθηκαν από μονάδες εστίασης. Είδαμε και μπλοκ εισιτηρίων του Μουσείου να διακινούνται στις καφετέριες για να αυξηθούν τα έσοδά του. ( Είναι άλλο θέμα αν αυτά θα το εκτιμήσει ο κ. Θεοδώρου)
Τώρα στο τέλος του καλοκαιριού το θέμα που συζητιέται στο χωριό είναι αν θα έχουμε γιατρό ή όχι. Και συζητιέται πολύ έντονα.
Τώρα το πρόβλημα δεν μας το δημιουργούν άλλοι. Τη θέση του αγροτικού γιατρού την προκήρυξε η πολιτεία και γιατρός βρέθηκε να δηλώσει το χωριό μας. Το δέλεαρ για την επιλογή αυτή της γιατρού δεν ήταν το ότι είμαστε όμορφοι αλλά το ότι “είχε μάθει” ότι υπάρχει διαμέρισμα για τη δωρεάν διαμονή της.
Το αν τελικά θα έρθει η γιατρός στο χωριό εξαρτάται από εμάς, από την τοπική κοινωνία την οποία και θα εξυπηρετεί. Το αν το χειμώνα θα πρέπει οι ηλικιωμένοι να βγαίνουν στο δρόμο για τον Πολιχνίτο για να γράψουν τα φάρμακά τους εξαρτάται από μας, από την τοπική κοινωνία. Το αν ηλικιωμένοι άρρωστοι με πυρετό θα πρέπει να βγαίνουν μέσα στη ψύχρα για να βρουν μέσον να πάνε σε γιατρό στο Κ.Υ. εξαρτάται από μας, από την τοπική κοινωνία. Το αν η ψυχή του δωρητή αείμνηστου Θανάση Νικέλλη θα χαρεί βλέποντας επιτέλους το τεράστιο έργο που πρόσφερε στους χωριανούς του να λειτουργεί για το σκοπό τον οποίο είχε ονειρευτεί, εξαρτάται από μας από την τοπική κοινωνία.
Και η τοπική κοινωνία θα πρέπει να λειτουργήσει λογικά και υπεύθυνα. Ο καθένας ανάλογα με τη θέση και το ρόλο που έχει θα πρέπει να συμβάλει στην επίλυση του προβλήματος ΤΩΡΑ. Αύριο θα είναι αργά!!! Και κρίμα!
Υ.Γ. στο άρθρο αυτό δεν θα γίνει δεκτό κανένα ανώνυμο σχόλιο.
Εγώ θα αναφερθώ στο πρώτο σκέλος της ανάρτησης. Ερώτηση? Όλα τα χρόνια στο Μουσείο ,δε ήρθε κανένας απ το σύλλογο Βρισαγωτών Αθήνας ,ούτε κανένας από τους τοπικούς Άρχοντες να μου ζητήσει να μοιράσει εισιτήρια..Τώρα είδαν το πρόβλημα της επισκεψιμότητας και τρέξαν? Δε υπήρχε πρώτα?
Όσο για άλλα εδώ υπάρχει η παροιμία Και η πίτα ολόκληρη και ο Σκύλος χορτάτος.
Aγαπητε ανώνυμε (θέλω.να πιστεύω ότι έχεις όνομα).Το ποιος ππραγματικά έκανε κάτι για μένα και το ποιος όχι το ξερω καλύτερα από σενα!τα έχω διαβάσει και έχω βγάλει τα συμπεράσματα μου όπως και πολλοί άλλοι! Το θέμα είναι ότι μείναμε στα χαρτιά..και δε βλέπουμε τη θα ακολουθήσει..και εγώ προσωπικά κατάλαβα ποιος χωριανος με υποστήριξε και ποιος όχι.και το ξαναλέω ότι ποτέ κανένας εκ του συλλόγου δε πούλησε ούτε ένα εισιτήριο όσο ειμουνα εγώ.μάλιστα έμαθα τελευταία ότι βρισαγωτες εξ Αθηνών που έρχονταν στο μουσείο όσο ειμουνα και δε πλήρωναν εισιτήριο..αυτή τη φορά πλήρωσαν
Την άλλη φορά για να σε απαντήσω να βάλεις το όνομα σου.δε θα σε μαλώσει κανένας
Καλησπέρα σε όλους
Διαβάζω & ξαναδιαβάζω την πρώτη πρόταση της τέταρτης παραγράφου ” το αν τελικά θα έρθει γιατρός……..” συγγνώμη δεν την καταλαβαίνω. Εξαρτάται από την
τοπική κοινωνία? Δεν νομίζω. Αντίδραση από κάποια συγκεκριμένα άτομα το θεωρώ πιθανό.
Να γραφτούν όμως αυτά τα ονόματα ώστε να τύχουν & της ανάλογης αντιμετώπισης από την τοπική κοινωνία αλλά & από αυτούς που έρχονται για λίγες μέρες στο χωριό όπως εγώ.
Ευχαριστώ & καλό φθινόπωρο σε όλους