. 3.Ασκουλσιούμ τσιβιρινέ (συνέχεια)
Το μουσουλμανικό ιερατείο έτριβε τα χέρια του και έκαναν το παν για να κρατήσει ΄΄η κερδοφόρα επιχείρηση΄΄ όσο γινόταν περισσότερο. Στην πορεία δε, βρήκαν και τρόπο να το πάνε παραπέρα .Άρχισαν να περιφέρουν τον ‘απεσταλμένο’ από τέμενος σε τέμενος, να κάνει ομιλίες για το πώς έγινε το θαύμα αλλαγής της Πίστης του. Ακόμη διέδιδαν ότι και ο ίδιος μπορεί να κάνει θαύματα, όπως και ότι αλληλογραφεί με το Μωάμεθ, μόνο που δεν επιτρέπεται να δείξει τα θεϊκά γράμματα αυτά σε κανένα. Κράτησε καιρό αυτή η ιστορία αλλά κάποτε κάποια αρμόδια (κρατική;) αρχή, υποψιάστηκε ότι κάτι δεν πάει καλά.
Έστειλε έναν ανώτερο κληρικό αξιωματούχο, να διερευνήσει αυτό το φαινόμενο το οποίο δημιουργούσε υποψίες εξαπάτησης των θρησκευόμενων. Ο εντεταλμένος της αρχής πήγε σε μια συγκέντρωση όπου θα μιλούσε ο ‘απεσταλμένος’ του Μωάμεθ και άκουσε τα παραμύθια του. Στο τέλος τον πλησιάζει και του ζητά να του δείξει, μια επιστολή του Μωάμεθ. Εκείνος του απαντά ότι τις επιστολές του Προφήτη δεν έχει δικαίωμα να τις δείξει σε κανένα.
Ο αξιωματούχος λέει: – Εγώ είμαι ‘Αρχή’ και οφείλεις να μου δείξεις μια έστω επιστολή του Προφήτη, πάμε στο σπίτι σου, αλλιώς θα έχεις αυστηρές συνέπειες.
Το νέο σπίτι του ΄δικού μας΄ δεν είχε καμία σχέση με την πρώην ταπεινή κατοικία του στην επαρχία, ήταν πλουσιόσπιτο! Εκεί δέχτηκε τον απεσταλμένο της εξουσίας και μετά τα απαραίτητα τραταρίσματα, ανοίγει ένα ντουλάπι, βγάζει μια πολυτελή κασετίνα, την ξεκλειδώνει και δίνει στον επισκέπτη του ένα γράμμα σε ρολό που έγραφε…
– Μα αυτό δεν είναι του Μωάμεθ όπως λες στις ομιλίες σου, προέρχεται από την υπηρεσία μου και μιλάει για άσχετα πράγματα.
– Όχι και άσχετα, σκέψου το λίγο…Του Θεού είναι το περιεχόμενο, το ότι γράφτηκε με αλλουνού χέρι δεν έχει σημασία. Βρήκα και εγώ έναν τρόπο, καθυστερημένα έστω, να γυρίζω το ‘τσέρκι’ της ζωής όπως μου το παραγγέλνει ο Προφήτης!..
– Α σ κ ο υ λ σ ι ο ύ μ του λέει μετά από λίγη σκέψη, για να προσθέσει μετά ..γύρνα το, γύρνα το..
–
ΣΑΡΚΑΣΤΙΚΌΣ!!!!! ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΉ ΠΊΣΤΗ.
ΔΕΝ ΈΧΕΙ ΣΗΜΑΣΊΑ ΤΙ ΘΡΗΣΚΕΊΑ
Νομίζω δεν έχει σχέση με την πίστη. Έχω την εντύπωση ότι η ιστορία αναφέρεται στους νόμους του κράτους που πάντα είναι υπέρ του αυτού που τους κατασκευάζει. Στην προκειμένη περίπτωση υπέρ του ισχυρού, κάθε είδους. Όσο για την θρησκεία ίσως αυτό να πρεσβεύει το Κοράνι δεν ξέρω αλλά νομίζω και ο Προτεσταντισμος.