Το Σάββατο 15 του μήνα θα υπάρξει διακοπή στην ηλεκτροδότηση της Βρίσας (όχι των Βατερών) από τις 8.00 ως τις 2.00 το μεσημέρι, σύμφωνα με ενημέρωση που είχαμε από τον υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ
Please follow and like us:
Το Σάββατο 15 του μήνα θα υπάρξει διακοπή στην ηλεκτροδότηση της Βρίσας (όχι των Βατερών) από τις 8.00 ως τις 2.00 το μεσημέρι, σύμφωνα με ενημέρωση που είχαμε από τον υπάλληλο του ΔΕΔΔΗΕ