Χωριανός μας που μένει στην Αθήνα είχε κλείσει εδώ και ενάμισυ μήνα τα εισιτήριά του για να ταξιδέψει με τη ΝΕΛ στις 28 του μήνα. Σήμερα έλαβε στο κινητό του ένα μήνυμα από τη ΝΕΛ με το οποίο του γνωρίζουν ότι τα δρομολόγια του πλοίου ΘΕΟΦΙΛΟΣ που εκτελούσε κάθε Σάββατο στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Θεσσαλονίκη καταργούνται!!!
Τηλεφώνησε στα κεντρικά και του είπαν ότι αν ήθελε μπορούσε να μεταφέρει τα εισιτήριά του για την Κυριακή στο δρομολόγιο που θα φτάνει στη Μυτιλήνη μέσω Ικαρίας και Σάμου ύστερα από ταξίδι 22 ωρών!!!
Λέγεται ότι η ΝΕΛ προχώρησε σε αυτήν την αναδιάρθρωση των δρομολογίων της επειδή μπήκε στη γραμμή το ΠΑΤΜΟΣ. Ετσι δημιουργείται τεράστιο πρόβλημα στα νησιά μας αφού καταργείται το μοναδικό δρομολόγιο προς Θεσσαλονίκη!
Πιστεύω ότι θα υπάρξουν αντιδράσεις και εξελίξεις. Πάντως όσοι έχετε κλείσει εισιτήρια σε τέτοιο δρομολόγιο επικοινωνείστε με την εταιρεία.
μπραβο!!!!συγχαρητηρια!απο το κακο στο χειροτερο παμε!!Η ΝΕΛ επρεπε να εχει κλεισει εδω κ παρα πολλα χρονια!!το μονο που τους νοιαζει ειναι πωσ να τρωνε χρηματα κ να περνουν “αποζημιωσεις¨!!!!τιποτε αλλο!εχουν καταστρεψει το τοπο μασ!αλλα κυριως φταιμε εμεις που τοσα χρονια δεν αντιδρουμε!
etsi einai xantakose to nisi pas kriti me ta misa lefta kai gia na er8eis mitilini plironeis osa 8a plirones na pas ibiza
Αν δεν κάνω λάθος ο νυν περιφερειάρχης μας ήταν ο πρόεδρος που με θαλλασοδάνεια έκανε τη ΝΕΛ τιττανικό.
Σήμερα η millenium bank που συντηρεί τη ΝΕΛ γνωρίζω από πολύ κοντά ότι το πρόβλημα της εταιρίας συνεχίζει να είναι το management γιατί προφανώς αυτοί που καραδοκούν την εκμετάλλευση της γραμμής χαρτζηλικώνουν τους διοικούντες και το χάος συνεχίζεται σε ένα νησί που έχει την πιο άμεση επαφή του κεντρικού και βορείου Αιγαίου με ΒΟΡΕΙΑ Ελλάδα και τις μετά από αυτή αγορές καθώς και με τα πιο πλούσια μέρη της Τουρκίας. Δεν είναι τυχαίο ότι ακόμη και οι κινέζοι ζήτησαν τι Σίγρι για διαμετακομιστικό λιμάνι. Να απορρίσουμε όμως γιατί η εκμετάλλευση της μαρίνας Μυτιλήνης δόθηκε σε Τούρκο επιχρειματία ο οπόιος παζαρεύει και την κατασκευή του νέου λιμανιού. Αλλα μην το πάμε μακριά γιατί θα φτάσουμε να μιλάμε και την σκλαβιά των 400 χρόνων.
Για το θέμα ΝΕΛ είναι ώρα για την νέα εταιρία λαϊκής βάσης. Όποιος θέλει ενημέρωση έχω στα χέρια μου και επιχειρηματικό πλάνο που περιμένει το περίφημο ΕΣΠΑ.