Όπως είναι γνωστό η απομάκρυνση των μπάζων που δημιουργούνται από τις κατεδαφίσεις γίνεται από εργολάβο που ανέλαβε το έργο ύστερα από σχετικό διαγωνισμό του Δήμου.
Η απομάκρυνση αυτή γίνεται με πολύ μεγάλη καθυστέρηση σε κάποιες τουλάχιστον περιπτώσεις. Όσο μεγαλώνει ο ρυθμός των κατεδαφίσεων τόσο μεγαλώνει και το χρονικό διάστημα που παραμένουν τα μπάζα και τα ξύλα στο χώρο του κατεδαφισμένου σπιτιού και στους γύρω δρόμους. Αρκετές βδομάδες.
Τα παραπάνω έχουν και μια οικονομική συνέπεια για τους ιδιοκτήτες που κατεδάφισαν: ως γνωστό αρχικά χορηγούνται τα μισά χρήματα που δικαιούται κάποιος και μετά τον έλεγχο της κατεδάφισης από μηχανικούς της ΔΑΕΦΚ (μέχρις φυσικού εδάφους) δίνονται τα υπόλοιπα. Σε κάποιες περιπτώσεις οι μηχανικοί δεν μπόρεσαν να διαπιστώσουν αν είχε ολοκληρωθεί η κατεδάφιση κάτω από τον όγκο των μπάζων που συνάντησαν με αποτέλεσμα να μην εγκριθεί η καταβολή του υπόλοιπου ποσού από την επιδότιση κατεδάφισης.
Σχετικά με τα παραπάνω προβλήματα ενημερώθηκε χθες 17/5/18 ο αντιδήμαρχος έργων κύριος Κώστας Κατσαρός.Σήμερα στο δημαρχείο στην Μυτιλήνη πραγματοποιήθηκε σύσκεψη παρουσία και του εργολάβο που είναι υπεύθυνος για την απομάκρυνση των υλικών όπου του έγιναν συστάσεις για την καθυστέρηση στο μάζεμα των μπαζών και της ξυλείας.Επίσης του ζητήθηκε να τηρείται η σειρά προτεραιότητας.Πριν λίγο μάλιστα υπήρξε και τηλεφωνική επικοινωνία του εργολάβου μαζί μου όπου με διαβεβαίωσε οτι θα προχωρήσει με πιο εντατικούς ρυθμούς.
Καλές οι συσκέψεις. Δώστε όμως λύσεις .Μην γινόμαστε μέρος του προβλήματος με την αδράνεια σας.