Από τον Rene Keegan

Από τον Βέλγο φίλο του χωριού μας και τακτικό αναγνώστη της σελίδας μας πήραμε ένα βιντεάκι σχετικό με τη διάσωση προσφύγων στη Μυτιλήνη από το Λιμενικό Σώμα.

Το βιντεάκι αυτό τραβήχτηκε από μια ελληνίδα φοιτήτρια αμερικάνικου πανεπιστήμιου και βραβεύτηκε από την αμερικάνικη ακαδημία κινηματογράφου με το “φοιτητικό όσκαρ”

Ευχαριστούμε τον Ρενέ για την ευαισθησία του να μας το στείλει. Μπορείτε να το δείτε πατώντας εδώ.

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στην Ειδήσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

30 απαντήσεις στο Από τον Rene Keegan

  1. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    ο ΡΕΝΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΟΛΛΟΥΣ ΣΤΟ ΒΕΛΓΙΟ.

    ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΕΡΟΝΤΑΙ ΕΚΕΙ ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΠΟΝΕΙ.

    ΠΡΩΤΑ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΠΕΙΝΑΝΕ .

    ΕΤΣΙ ΡΕΝΕ ???/

  2. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Κανένας δεν πεινάει , όποιος πεινάει πιάνει δουλειά και δουλειές υπάρχουν….όπως υπάρχουν και τεμπέληδες …

  3. Ο/Η RENE λέει:

    you had your say, now get back into your basket…

    • Ο/Η Μακρυνός Βατεριανός λέει:

      Φίλε Rene πρσπάθησε σε παρακαλώ να καταλάβεις ότι με το πρόσχημα του Πολιτικού Ασύλου, υφιστάμεθα μια τεράστια παράνομη μετανάστευση από Αραβικές και Αφρικανικές χώρες και με την ετσιθελική κυβερνητική πολιτική στα σχολεία, τελικά μια εθνολογική αλλοίωση.

      • Ο/Η RENE λέει:

        dear makrynos, i know, believe me, i know… it is all so sad and those who should take responsability don’t take it… i admire the people of lesvos for all their help in these difficult times but i hope i am allowed to say that men like capt.papadopoulos are true heroes !

      • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

        Δυστυχώς κ Rene οι απόψεις του Μακρυνού Βατεριανού ταυτίζονται απόλυτα με αυτές του Αδόλφο Χίτλερ….

        • Ο/Η Μακρυνός Βατεριανός λέει:

          Φασισμός είναι να μην δέχεσαι άλλη άποψη από τη δική σου.

          • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

            κ Μακρυνέ Βατεριανέ εισαι πολυ μακριά…..
            ποτέ δεν σχολίασα τις απόψεις σου……
            Θα μπορούσα να έγραφα αρκετά ως το τι ειναι φασισμός , και ποσο ανθελληνικές ειναι οι άποψεις σου…
            τα λόγια ( εθνολογική αλλοιωση ) ηταν του Χιτλερ, αλλα χρειάζεται λίγο νοημοσύνη που εσύ δεν διαθετεις , για να καταλάβεις τι ειναι φασισμός …

          • Ο/Η Μακρυνός Βατεριανός λέει:

            Εσύ κύριε Ανώνυμε που έχεις νοημοσύνη και ξέρεις και τι είναι ελληνικό και τι όχι, περίμενε να συμπεθεριάσεις πρώτα με κανέναν Πακιστανό και μετά πάρε φόρα και χτύπα το κεφάλι σου στον τοίχο.

          • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

            Συνεχίζεις να ξευτιλιζεσαι….
            Αυτος που θα εχει πρόβλημα θα ειναι ενας ρατσιστής σαν και εσένα …
            Αλλα ενας ιδιώτης ( idiot ) όπως εσύ δεν μπορεί να το καταλάβει

          • Ο/Η Μακρυνός Βατεριανός λέει:

            Κύριε διαχειριστά. Περιμένω 2 μέρες να σβήσεις τα ρατσιστικά σχόλια αλλά εις μάτην. Ή συμφωνείς ή είσαι εσύ ο Ανώνυμος.
            Ελπίζω λοιπόν να μην σε πειράζει να τον αποκαλέσω με τη σειρά μου κομμούνι. Και μάλιστα γελοίο ψευτοκομμούνι με δεξιά τσέπη.

          • Ο/Η Stratis λέει:

            Αγαπητέ μακρυνέ Βατεριανέ άδικα περιμένεις να σβηστούν τα σχόλια.Αντιδικείτε δυο ανώνυμοι με απρεπείς χαρακτηρισμούς. Κρίμα!Δυστυχώς αποδεικνύεται ότι δεν μπορούμε να αντιπαραθέσουμε τις απόψεις μας χωρίς να θίξουμε και να προσβάλλουμε αυτόν που έχει αντίθετη άποψη.
            Απ’ τη σελίδα μας διαγράφονται σχόλια ανωνύμων που αναφέρονται σε επώνυμους ή ακραία χαμηλού επιπέδου.Η επιμονή σας να φοβάστε να διατυπώστε την άποψή σας(όλοι οι ανώνυμοι)επώνυμα δεν μπορεί να δικαιολογηθεί. Κατ’ εξαίρεση δεν διαγράφτηκε το σχόλιό σας για να δώσω την παραπάνω διευκρίνηση.Κάθε σχόλιο ανώνυμου που αναφέρεται σε τρίτο επώνυμο πρόσωπο ή στον διαχειριστή θα διαγραφεί.

          • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

            χαχαχα….
            Ρε ηλίθιε Βατεριανε, είσαι και αστείος ….
            Κ´αρχήν η ανωνυμία μου είναι μόνο όταν μιλάω σε έναν idiot ανώνυμο .
            Μιλάς εσύ για ρατσισμό ; όταν μιλάς για (εθνολογική αλλοίωση ) και απαξιωτικά σχόλια για Πακιστανούς , και διάδοση μίσους ;
            Έχεις καταλάβει ότι τα σχόλια σου είναι άξια
            ποινικής δίωξης ;
            Και μη νομίζεις ότι μπορείς να κρυφτείς πίσω από την ανωνυμία σου.
            Και εφόσον ενδιαφέρεσαι με ποιούς θα συμπεθεριάζω , σε πληροφορώ ότι έχω δώσει τα κατάλληλα προσόντα στα παιδιά μου με ήθη και αξίες , για να επιλέξουν το κατάλληλο σύντροφο στη ζωή τους, και είμαι ευτυχισμένος γιατί το έχουν κατορθώσει .
            Εσύ όμως που μεταφέρεις το μίσος στα παιδιά σου θα είσαι ικανοποιημένος αν η κόρη σου παντρευτεί έναν Ελληναρά αλκοολικό , ναρκομανή , η έναν βίαιο Χρυσαυγίτη να την χτυπάει το κεφάλι της στο τοίχο . ( δικά σου λόγια )

  4. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    RENE

    YOU ARE A VERY GOOD FRIEND OF GREECE AND LESVOS

    THE EYROPEAN UNION DESTROY MY COUNTRY.

    WE DONT LIKE TO BEING ISLAMIC COUNTRY

    WE ARE GREEK ORTHODOX AND LIKE TO STAY FOR EVER.

    GREECE FOR GREEK PEOPLE .

    FIRST ELLINES.

    REAL REFUGES ONLY 5% FROM SYRIA

    THE OTHERS WHAT ARE THEY ????? FROM AFRICA …PAKISTAN

    ABOUT 75 COYNTRRIES

    NOT ISLAMIC EYROPE AFTER SOME YEARS

    GOOD NIGT

    EOLIS

    • Ο/Η RENE λέει:

      did you see the film… syrians or not, we’re talking about people, children, helpless human beings… what can you to if the politicians don’t tale responsability ? you don’t expect rescuers to turn over the boats so that these people drown do you ? these are people, human beings ! what happens to them today can happen to you and me in the near future !

  5. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    We discuss about two different things:
    (1) That not all of the boat people are refugees as most of them are migrants. We (Greece, European Union)should take different actions for each of the two categories
    (2) If a human being muslim or christian, migrant or refugee is in danger, any civilised human should offer his help.
    At least that is my point of view

  6. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    i dont know the point of your Add Mr Renne i know you like Vatera (and the area?) Just tell me if you like in the future still have a peacefull vacations with your familly and not afraid if someone from Pakistan attack and take all the money ? Peoples at Moria sleep early and afraid be out after 7

  7. Ο/Η RENE λέει:

    if would be helpfull if everyone would stop using anonymous as name because there are obviously more than 1 anonymous-users… so maybe anonymous 1, 2 and so on ? or just use your own name like i and others do if you have nothing to hide…

  8. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    mr RENE

    IF YOU LIKE THEM TAKE ALL OF THEM IN BELGIOUM

    BELGIOM HAD COLONIES IN AFRICA DON FORGET

    GREECE BELONGS TO ELLINES

    TRUMB THE BEST .

  9. Ο/Η Αλιευς λέει:

    Αγαπητέ Στρατή ( διαχειριστή ) , μετά από πολύ μεγάλο διάστημα απουσίας μου λόγω διαφωνίας μου περί Ανωνυμίας και αντιμετώπισης της από τον διαχειριστή , αποφάσισα να γράψω δυο λόγια μήπως και αλλάξεις γνώμη για τον τρόπο που την αντιμετωπίζεις . Αφορμή παίρνω από τους δυο φίλους της ιστοσελίδας σου και την διαμάχη τους….τι μας λένε τα γεγονότα.
    1) ότι είναι Ανώνυμοι ( αλλά γνωστοί )και οι δυο
    2) ότι και οι δυο έχουν Άποψη αλλά ο πρώτος ( Μακρινός Βατεριανος ) την διατυπώνει με κόσμιο τρόπο και ο δεύτερος ( Ανώνυμος αλλά κατά δήλωση του περιστασιακά Επώνυμος ) την διατυπώνει εξ αρχής με ύβρη κατά του πρώτου αποκαλώντας τον Φασίστα λόγω των απόψεων του .
    3) Ας υποθέσουμε ότι μέχρι εδώ όλα καλά , Απόψεις και γνώμες είναι αυτές , ο καθένας τις διατυπώνει όπως μπορεί και όπως τις καταλαβαίνει ( ότι καταλαβαίνει), οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί όμως ???, νομίζω ότι πρέπει διαγράφονται Αμέσως.
    4) ότι αν ήταν Επώνυμοι ίσως και να είχαν αλληλομηνυθεί η αλληλο(κατά)σπαραχθεί με την πρώτη συνάντηση τους….
    Και τώρα
    1) Μετρώντας τα Υπέρ και τα Κατά όλης αυτής της συμπεριφοράς ,νομίζω ότι κανείς νοήμων Άνθρωπος δεν θα ήθελε να μπει ΕΠΩΝΥΜΑ στην διαδικασία να χωρίσει τα δυο συμπαθέστατα άτομα που τσακώνονται σε ξένον Αχερώνα , διότι πολύ απλά θα έβρισκε και τον μπελά του…
    ΚΑΙ
    2) Ένας από τους δυο πικράθηκε νομίζω ,και καλά έκανε κατά την γνώμη μου ,διότι δεν βρήκε προστασία από τον διαχειριστή όταν ο άλλος του επιτέθηκε με τον χαρακτηρισμό του ιδιώτη ( Βλάκα και τεμπέλη δλδ. στην σημερινή μετάφραση αλλά και στην Αρχαία Ελλάδα …????) Το “idiot” έχει την ίδια ρίζα με το “ιδιώτης”.
    Ιδιώτη στην αρχαία Ελλάδα αποκαλούσαν αυτόν τον οποίο δεν συμμετείχε στα κοινά της πόλης, δεν έπαιρνε μέρος στις Συνελεύσεις ούτε αναλάμβανε αξιώματα όπως όφειλε κάθε Έλληνας πολίτης. Για τον Αρχαίο Έλληνα το να μην παρευρεθείς ήταν οκνηρία. Πρώτα ήσουν μέλος του κοινωνικού συνόλου και μετά άτομο. Κύριο μέλημά σου ήταν να ενδιαφέρεσαι για την κοινωνία. Μάλιστα όποιον δεν συμμετείχε του αφαιρούσαν τα πολιτικά δικαιώματα [κοινωνικός θάνατος δηλαδή],ακολουθούσε κατάσχεση της περιουσίας και τέλος εξορία ή θάνατος [!]. Έτσι και η λέξη “ιδιώτης” απέκτησε την έννοια του ηλιθίου [idiot], γιατί φανέρωνε απαξίωση και ανευθυνότητα με ρίζα την τεμπελιά
    3) Κρατώντας όμως την Ανωνυμία τους, το καλοκαιράκι θα πίνουν το καφεδάκι τους παρέα , θα καυγαδίζουν για το ίδιο θέμα με ήπιο τρόπο ( χωρίς χαρακτηρισμούς) και το βράδυ θα πίνουν και το ουζακι τους και πάλι μαζί…
    4) όλοι μας αναγνωρίζουμε το έργο της Ιστοσελίδας και όλοι έχουν κάτι που νιώθουν την Ανάγκη να πούνε μέσω αυτής , όχι μόνον αυτοί που γνωρίζουν γράμματα αλλά και εκείνοι που δεν είχαν την ευκαιρία να μάθουν , γι αυτό λοιπόν κατά την ταπεινή γνώμη μου, όλοι θα πρέπει να γράφουν ΑΝΩΝΥΜΟΙ και ΕΠΩΝΥΜΟΙ την γνώμη τους , να αντιδικούν και να καυτηριάζουν γνώμες και πράξεις άλλες που κατά την δική τους άποψη είναι λάθος (ακόμα-ακόμα και να τις χαρακτηρίζουν καμιά φορά ) αλλά να σβήνονται ΑΜΕΣΩΣ τα σχόλια εκείνα είτε ΕΠΩΝΥΜΑ είτε ΑΝΩΝΥΜΑ όταν Υβρίζουν συνάνθρωπο μας.
    Σταματώ εδώ και εύχομαι σε όλους καλή εβδομάδα και προτρέπω τους φίλους μακρινούς και κοντινούς Βατεριανους αλλά και τους Ανώνυμους φίλους , ΘΕΤΙΚΗ σκέψη Κύριοι διότι μας βρήκαν αδύναμους τα κοράκια και κάνουν πάρτι όσο εμείς τρωγόμαστε μεταξύ μας.

    • Ο/Η Stratis λέει:

      Αγαπητέ Αλιέα θίγεις ένα πολύ δύσκολο θέμα. Λογικά όσα αναφέρεις φαίνονται λογικά και εύκολο να εφαρμοστούν, αλλά δεν είναι. Και να το εξηγήσω. Αρχικά όμως να σου πω ότι δεν μπορείς να φανταστείς τί έχω τραβήξει με τα σχόλια και το τι δέον γενέσθαι. Έχουν χαλάσει οι προσωπικές μου σχέσεις (όχι της σελίδας μόνο αλλά επαναλαμβάνω οι προσωπικές)με κάποια άτομα εξαιτίας της διαφωνίας σχετικά με την αντιμετώπιση των σχολίων. Για να καταλάβετε προσπαθήστε να έρθετε στη θέση μου.
      Ξεκίνησε η σελίδα με απολύτως ελεύθερα τα σχόλια και την ευχή να σεβαστεί ο κάθε αναγνώστης και τη σελίδα και τους άλλους αναγνώστες της. Ύστερα απ’ την αποτυχία αυτής της ευχής αποφασίσαμε να διαγράφουμε τα υβριστικά και προσβλητικά σχόλια καθώς και τα πολύ χαμηλού περιεχομένου. Και εδώ υπήρξε το πρόβλημα: πιο είναι υβριστικό και πιο όχι. Ο γράφων το σχόλιο το θεωρεί μη υβριστικό, ο στόχος του σχολιασμού το θεωρεί άκρως υβριστικό και εγώ στη μέση. Μέχρι και τη φαντασία τους ενέπλεξαν κάποιοι για να με συκοφαντούν εδώ και κει σχετικά με τη διαγραφή ή όχι των σχολίων. Ακούστηκε η άποψη να εγγράφεται κάποιος δίνοντας τα στοιχεία του για να του επιτραπεί ο σχολιασμός. Υπάρχει διπλό πρόβλημα: πρώτα αποκλείονται όσοι (όπως γράφεις)δεν ξέρουν πολλά γράμματα ή δεν έχουν ευχέρεια στη χρήση των υπολογιστών. Δεν θέλουμε όμως η σελίδα να γίνει ελιτίστικη, θέλουμε να έχουν σ’ αυτή πρόσβαση όλοι. Δεύτερο είναι το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί και οι παρεξηγήσεις που θα γίνονται όταν διαρρέουν τα στοιχεία του σχολιαστή (όχι από μένα αλλά πό το δικό του φιλικό περιβάλλον) Ο καθένας θα τα βάζει μαζί μου. Αποφασίσαμε λοιπόν συζητώντας με αναγνώστες να διαγράφονται τα ανώνυμα σχόλια τα οποία αναφέρονται σε επώνυμα πρόσωπα άσχετα με το περιεχόμενό τους. Βλέπεις ότι και αυτό δημιουργεί προβλήματα. Αναφέρεσαι στους δυο ανώνυμους σχολιογράφους που αντιδικούν τελευταία και λες ότι είναι γνωστοί. Σε διαβεβαιώ ότι τον μακρυνό βατεριανό δεν τον γνωρίζω (του άλλου υπήρχε καταχωρημένο το mail του). Όπως δεν γνωρίζω και ο αλιέας ποιος είναι. Υποψιάζομαι για κάποιους συχνούς σχολιαστές αλλά αυτό είναι ότι χειρότερο γιατί μπορεί να οδηγήσει σε λάθος εκτιμήσεις. Έχω συκοφαντηθεί και υβριστεί μέσα απ’ τη σελίδα στην οποία γράφω πάντα επώνυμα. Γιατί εσείς οι αναγνώστες δεν βάζετε το όνομά σας; Τι φοβάστε; Γιατί στο καφενείο μιλάτε δημόσια; Αν οι περισσότεροι σχολιαστές ήταν επώνυμοι θα ήταν ευκολώτερα αντιμετωπίσημο το πρόβλημα.
      Αν μπορείτε να καταθέσετε μια ολοκληρωμένη άποψη για τη διαχείριση των σχολίων παίρνοντας υπόψη όλες τις παραμέτρους να τη συζητήσουμε. Μέχρι τότε δεν έχω άλλο δρόμο: Δεκτά ανώνυμα σχόλια που καταθέτουν γνώμες, προτάσεις και απόψεις. Διαγραφή σχολίου που αναφέρεται σε επώνυμο πρόσωπο ώστε να μην χρειάζεται να κρατώ εγώ τη ζυγαριά ποιο και πόσο είναι υβριστικό. Διαγραφή σχολίου πολύ χαμηλού επιπέδου.
      Είναι χρήσιμη για το χωριό μας και την περιοχή μας γενικότερα η κατάθεση όσο το δυνατό περισσότερων απόψεων μέσα απ’ τη σελίδα μας και γι αυτό καταθέστε τις απόψεις σας (έστω ανώνυμα) αλλά βάλτε το όνομά σας αν απαντήσετε σε κάποιον που κατέθεσε επώνυμα την άποψή του.
      Ευχαριστώ

      • Ο/Η Αλιευς λέει:

        Αγαπητέ Στρατή γνωρίζω τα προβλήματα που έχουν δημιουργηθεί διότι πολλά από αυτά τα ακούω και εγώ ΟΜΩΣ Συμφωνώ απόλυτο με τον Ανώνυμο , σημασία έχει ΤΙ γράφουμε και όχι ποιος το γράφει ..το έχω αναφέρει και σε παλιό μου σχόλιο και νομίζω ότι πολλά προβλήματα θα λύνονταν εάν ακολουθούσες αυτό το μοτίβο…..Σχόλια από Επώνυμο η Ανώνυμο με προσωπικές επιθέσεις και ύβρεις ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ι να διαγράφονται… Σχόλιο χωρίς επιχειρήματα αλλά με χαρακτηρισμούς ΠΡΕΠΕΙ να Διαγράφεται …Σχόλιο χωρίς Αντικείμενο αλλά με υπαινιγμούς και πυροτεχνήματα να ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ ..
        Και κάτι άλλο που έχει να κάνει με τους σχολιασμούς από Επώνυμους …η Επωνυμία δεν σου δίνει και το αλάθητο και ένας ανώνυμος πρέπει να μπορεί να του πει ότι κάνει λάθος. Εάν το πει επώνυμα αμέσως θα γίνει Εχθρός του ,ιδίως όταν υπάρχουν οικονομικά συμφέροντα… και είμαστε πολλοί λίγοι για να έχουμε και εχθρούς …
        Όσο για τους πόσους εχθρούς έκανες λόγω της ιστοσελίδας αλλά και τον τρόπο διαχείρισης της θα σου πω εγώ ότι είναι πολύ λιγότεροι από τους φίλους που έκανες , ακόμα και εάν δεν το γνωρίζεις…

        • Ο/Η Stratis λέει:

          Επειδή το θέμα αυτό δεν είναι άσπρο-μαύρο και επειδή εγώ “παίρνω από λόγια” θα γίνει μια μικρή τροποποίηση στο θέμα των σχολίων. Ο κανόνας παραμένει ότι σχόλια ανώνυμου που αναφέρονται σε επώνυμο πρόσωπο διαγράφονται. Για να μην υπάρχει από κανέναν το “γιατί το έσβησες”. Θα γίνονται όμως ανεκτά τέτοια σχόλια όταν με κανένα τρόπο δεν προσβάλλουν τον άλλο και συνεισφέρουν θετικά στην όλη υπόθεση.
          Ελπίζω κάπου να ισορροπήσουμε.

          • Ο/Η Ανώνυμος λέει:

            Στρατή, τι είναι αυτό που μπορεί να προσδιορίσει τι προσβάλλει και τι θίγει περισσότερο η λιγότερο ;
            Θίγει το ιδιώτης και idiot, αλλά δεν θίγει το εθνολογική αλλοίωση και με ποιον θα συμπεθεριάσεις , σε όλους αυτούς που έχουν συμπεθεριάσει με άλλες φυλές ;
            Δεν θίγουν τα ρατσιστικά σχόλια σ´αυτους που έχουν υποστεί στο πετσί τους το ρατσισμό ;
            Θα μείνω μόνο σ´αυτο που είπε ο Αλιευς
            (απόψεις και γνώμες είναι αυτές και ο καθένας τις διατυπώνει όπως μπορεί και όπως καταλαβαίνει .
            ” ότι καταλαβαίνει “

          • Ο/Η Stratis λέει:

            Ακριβώς επειδή η διάκριση όπως την αναφέρεις είναι πολύ δύσκολη γι αυτό η απόφασή μας, όπως αυτή προσδιορίστηκε σε προηγούμενο σχόλιό μας, είναι ότι θα διαγράφονται τα σχόλια ανωνύμων προς επώνυμους γενικώς. Εξαίρεση θα υπάρχει μόνο για τα σχόλια ανωνύμων προς επώνυμους που είναι αξιοπρεπή και συμβάλλουν θετικά στην ανάλυση του θέματος. Τα σχόλια ανάμεσα σε ανώνυμους δεν μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα. Θα διαγράφονται μόνο όσα είναι εμφανώς υβριστικά κατά την προσωπική μας άποψη ή εάν υπάρξει διαμαρτυρία από τον θιγόμενο ανώνυμο με email του προς τη σελίδα μας.

  10. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    Stratis όπως απάντησα και στην κυρία Κρικλάνη αλλά κακώς το έσβησες, η ανωνυμία βοηθά την συζήτηση γιατί προσφέρει αντικειμενικότητα. Δεν κοιτά ο άλλος το ποιός είσαι αλλά το τι γράφεις. Κι αυτό νομίζω ότι θέλουμε όλοι.

  11. Ο/Η Ανώνυμος λέει:

    το νησι χανεται κ ……χτενιζομαστε

    ξυπνηστε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε τωρα

  12. Ο/Η Αλιευς λέει:

    Νομίζω ότι εδώ υπάρχει ένα θέμα προς συζήτηση και έχει σχέση και με την διαμάχη των δυο φίλων . Γιατί πρέπει να μην αγγίζουμε σοβαρά θέματα που αφορούν εμάς αλλά και το μέλλον της χώρας και των παιδιών μας ???

    http://www.protothema.gr/greece/article/652530/ereuna-to-55-ton-europaion-den-thelei-mousoulmanous-metanastes-/

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.