Από την Νίκη Καφαλούκου-Τσόκα
Στις 4 Γενάρη..παραβρέθηκα στη παρουσίαση των Παλαιολιθικών ευρημάτων που εκτέθηκαν στο Μουσείο Μπενάκη…Ανάμεσα στα διάφορα εκθέματα ήταν και τα δικά μας ευρήματα της περιοχής μας… Ροδαφνίδια…Πολιχνίτος…Βατερά..Έτσι ήταν η ανάρτηση στους ενημερωτικούς πίνακες.
Ήταν όλα τα πετρώματα καταπληκτικά σμιλευμένα, όπως τότε, με υπέροχα χρώματα, εκτεθειμένα μέσα σε βιτρίνες.
Το πιο αξιοσημείωτο όμως είναι η δωρεάν ξενάγηση από την Αρχαιολόγο κ.Γαλανίδου, η οποία είναι υπεύθυνη για τις έρευνες και τις ανασκαφές και στο Λισβορι, Ροδαφνίδια. Η ξενάγηση της ήταν πολύ ενημερωτική αφού εκτός από τις εξηγήσεις για τα εκθέματα μας ανέφερε και για την ζωή των Λεσβίων και το πώς χρησιμοποιούσαν τα πετρώματα για την επιβίωση τους.
Ένα Μεγάλο Ευχαριστώ από όλους μας αξίζει στη κ.Γαλανίδου. Αλλα ήθελα να αναφέρω στο Σύλλογο της Αθήνας ότι τέτοιες εκδηλώσεις θα έπρεπε να είναι πιο οργανωμένες και φυσικά με την οικονομική βοήθεια του Συλλόγου. Η συμμετοχή ήταν ελάχιστη..



