Η Μαρία Νικολάρα, σύζυγος του Γιώργου Σωτ. Αποστολή, πρωτοστατεί στην πρωτοβουλία της Νέας Αριστεράς στη Λέσβο. Δείτε σχετική συνέντευξή της εδώ.

Η Μαρία Νικολάρα, σύζυγος του Γιώργου Σωτ. Αποστολή, πρωτοστατεί στην πρωτοβουλία της Νέας Αριστεράς στη Λέσβο. Δείτε σχετική συνέντευξή της εδώ.

Πήραμε την παρακάτω ενημέρωση από τον Γιάννη Παππά σχετικά με την ανακαίνιση του οικογενειακού τους ξωκλησιού στην περιοχή της Λαγκάδας, μέσα στο κτήμα που πήρε ο πρόσφυγας από το Καράπουρνο της Μ. Ασίας προπαπούς του Παναγιώτης, γνωστός και ως “Πανάνε”
Εδώ και καιρό πήρα την πρωτοβουλία για να ανακαινιστεί το ξωκλήσι του Αγίου Δημητρίου στην περιοχή Λαγκαδά Βρισας. Ξεκίνησαν οι εργασίες πριν λίγες μέρες και το αποτέλεσμα είναι συγκινητικό…Να βοηθάει όλο τον κόσμο.
Εργασίες που έγιναν, προετοιμασία και τοποθέτηση πλακάκια στο δάπεδο και στα παράθυρα, βάψιμο εσωτερικό κ εξωτερικό, βάψιμο πόρτες κ παράθυρα. Συνολικο κόστος 644ευρο από τα οποία 300€ ήταν εργατικά και 344€ υλικά 30€λοιπά έξοδα.
Ο Γιάννης Παππάς και η Θαλασσελλη Ειρήνη συντονισμό κ προσωπική εργασία και 170€ εις μνήμη των Παναγιώτη Παππά του Κωνσταντίνου, Χριστίνας Παππά και Ευστρατίου Θαλασσελλη.
Η Παππά Μαρία 170€ εις μνήμη του Παναγιώτη Παππά του Ιωαννου
Η Αντωνια Παππά 170€ εις μνήμη της Μυρσίνης Ταξείδη Παππά
και ο Κωνσταντίνος Καραΐσκος 170€ υπέρ Υγείας.


Στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΥΑΛ ορίστηκε αντιπρόεδρος ο Γεώργιος Αλάνης και μέλος ο Κωνσταντίνος Παπαθανασίου
Στο Λιμενικό Ταμείο ορίστηκε εκπρόσωπος μεταξύ άλλων και ο Δημήτρης Αλεξίου και αναπληρωτής ενός μέλους ο Γεώργιος Αλάνης
Με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου ορίστηκε ως αναπληρωτής ο Δημήτρης Αλεξίου εκπρόσωπος του Δήμου Δυτικής Λέσβου στον Σύνδεσμο Ιαματικών Πηγών Ελλάδος.
Τέλος ο Δημήτρης Αλεξίου ορίστηκε ως αναπληρωτής εκπρόσωπος του Δήμου Δυτικής Λέσβου στις Γενικές Συνελεύσεις των «Ελληνικών Αλυκών ΑΕ».
Ο Νίκος Γκουγκούλιος που συμμετείχε στη χτεσινή σύσκεψη με το παραπάνω θέμα έδωσε μια ενδιαφέρουσα συνέντευξη που μπορείτε να παρακολουθήσετε εδώ.
H άρση της επικινδυνότητας της Βρίσας ήταν το θέμα που απασχόλησε κατά την διάρκεια της σύσκεψης εργασίας για τα προβλήματα της σεισμόπληκτης Βρίσας, που πραγματοποιήθηκε στις 17 Γενάρη 2024 στην Περιφέρεια, μετά από πρωτοβουλία του Περιφερειάρχη Κώστα Μουτζούρη.
Στο πλαίσιο αυτό αποφασίστηκε μηχανικοί του Δήμου Δυτικής Λέσβου να πραγματοποιήσουν τις επόμενες ημέρες αυτοψία και να καταγράψουν τα «κόκκινα» κτίρια, προκειμένου να ειδοποιηθούν οι ιδιοκτήτες τους και να κατεδαφιστούν ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία της άρσης.
Στο περιθώριο της σύσκεψης, ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε στην παραλίας των Βατερών και τους τρόπους που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί, ζητώντας από τον Δήμαρχο κ. Βέρρο να καταθέσει πρόταση για την ανάπλαση της προκειμένου να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ.
Στην σύσκεψη παραβρέθηκαν ο Δήμαρχος Δυτικής Λέσβου Ταξιάρχης Βέρρος, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε Λέσβου Κώστας Αρώνης, ο Αντιπεριφερειάρχης Τεχνικών Έργων Χρυσόστομος Χατζηκυριαζής, οι Αντιδήμαρχοι Δυτικής Λέσβου Ανδρέας Αξής, Γιώργος Αλάνης, ο Πρόεδρος της Βρίσας Νίκος Λάσκαρης, εκπρόσωποι του Συλλόγου Σεισμοπαθών, της Εκκλησίας και του Πολιτιστικού Συλλόγου.

Τώρα το χειμώνα η ατμόσφαιρα στο καφενείο είναι περισσότερο “οικογενειακή” υπόθεση. Η σύνθεση των θαμώνων κάθε μέρα σχεδόν η ίδια και η ηλικία τους …αμέτρητη!
Ξεχωριστή θέση και σεβασμό έχουν όσοι έπιασαν ή πλησιάζουν τα τελευταία -ήντα!
Μαλώνουν στα ψέμματα, θυμούνται κατορθώματα (παλιά ζαμάνια), διαγωνίζονται τις υπερβολές.
Αλλά στο τέλος:


Γεροί να είστε και καλοδιάθετοι να γεμίζετε το καφενείο με αστεία, με ευχάριστη ατμόσφαιρα και με αισιοδοξία!!!