Στο τελευταίο τεύχος του παραπάνω περιοδικού υπάρχει ένα αφιέρωμα-με πολλές φωτογραφίες- σχετικό με το κλείσμο του Μουσείου του χωριού. (Ευχαριστούμε την Έφη Νικολάου που μας το υπέδειξε)
Το κείμενο αυτό μπορείτε να διαβάσετε ολόκληρο στην ηλεκτρονική μορφή του περιοδικού στη διεύθυνση http://issuu.com/antheos/docs/hot_doc_56 στη σελίδα 44. Ευχαριστούμε τον Barry Steele ο οποίος μας γνωστοποίησε τον σχετικό σύνδεσμο ώστε οι περιορισμένες επισημάνσεις μας που ετοιμάζαμε να αναρτήσουμε να μην παρερμηνευτούν.
Ο συντάκτης (Γιάννης Καρτερός) παραθέτει τη δήλωση του πανεπιστήμιου ότι το υπουργείο Παιδείας είναι αρμόδιο να πει ποιος υπάλληλος θα μπει σε διαθεσιμότητα και ποιος όχι. Σημειώνει όμως ο ίδιος ότι το υπουργείο παρέλαβε λίστες στις οποίες δεν αναγράφονταν που υπηρετεί κάθε υπάλληλος και τι συνέπειες θα υπάρξουν αν τεθεί σε διαθεσιμότητα. Ο κ. Θεοδώρου ανάφερε ότι γνώριζε από το Μάρτιο ότι θα φύγει ο Κωστάκης και θα κλείσει το Μουσείο και μάλιστα δήλωσε ότι έστειλε επίσημο έγγραφο στο Πανεπιστήμιο στις 17 Μαρτίου. Το έγγραφο αυτό δεν μπόρεσε να βρει ο δημοσιογράφος και ο Πρύτανης του Πανεπιστήμιου αναφέρει ότι έμαθε για το πρόβλημα που δημιουργείται στις 29 Μαΐου αφού πρώτα είχε κλείσιε το Μουσείο και αφού είχαν περάσει 2,5 μήνες από τότε που όπως λέει έστειλε ο κ. Θεοδώρου το έγγραφο.
Στη συνέχεια ο συντάκτης του κειμένου αναφέρεται στη “βεντέτα” που υπάρχει ανάμεσα στον κ. Θεοδώρου και την τοπική κοινωνία. Αναφέρεται στο κλείσιμο της Αγροτολέσχης και στι εισιτήριο που επέβαλε στους μαθητές. Ο κ. Θεοδώρου προσπαθεί να δικαιολογήσει τις ενέργειές του -τα έχουμε ακούσει και άλλες φορές- αλλά δεν αναφέρει ότι απαγόρευσε στους φορείς του χωριού να χρησιμοποιούν την αίθουσα. Αναφέρει ο κ. Θεοδώρου ότι ο Κωστάκης έκανε λάθη στις ξεναγήσεις και δεν είχε τις γνώσεις να υλοποιήσει ερευνητικά προγράμματα(!!!) με αποτέλεσμα να αναρωτιέται ο δημοσιογράφος αν έπρεπε να περάσουν 12 χρόνια για να διαπιστωθεί αν ο Κωστάκης ήταν καλός ή όχι στη δουλειά του. Τέλος ο κ. Θεοδώρου ζητά από την τοπική κοινωνία να τον συμπαρασταθεί.
Ως μια από τις φωνές της τοπικής κοινωνίας του λέμε “Δώσε την Αγροτολέσχη χωρίς όρους στους φορείς του χωριού και είμαστε δίπλα σου” και του επισημαίνουμε να αξιοποιήσει την προσφορά του μέλους της τοπικής κοινωνίας Θοδωρή Γ. Κούσκου να στείλει ο ίδιος ηλεκτρολόγο να βελτιώσει την εγκατάσταση και να δώσει βεβαίωση ασφαλούς λειτουργίας.
Τέλος στο κείμενο ο κ. Θεοδώρου δηλώνει ότι το Μουσείο θα ανοίξει πράγμα το οποίο ευχόμαστε.
με δυσκολια πιστεύω ότι ο κ Θεοδόρου έστειλε ποτέ έγγραφό για μένα γιατί όλα τα επίσημα εγγραφα έχουν αριθμό πρ /οπότε εύκολα μπορούν να βρεθούν
και το όσο αν έκανα λάθη το γνωρίζουν όλοι όσοι περάσαν και ξέρουν
Μια φορά με άκουσε ο κ Θεοδόρου και μου είπε ότι κάνω καλή ξενάγηση
ολα τα άλα για μένα είναι δικαιολογίες και φούμαρα
Ποτε το ενα ποτε το αλλο απο την αθηνα!το τι δικαιολογιες και ψεματα εχουμε ακουσει δεν λεγετε!το θεμα ειναι να δωθει πισω στη κοινοτητα η αγροτολεσχη που ειναι δικη μας,και να μεινουν τα εκθεματα στο χωριο.απο αναρμοδιους αθηναιους εχουμε ακουσε πολλες αερολογιες!
<> ΜΗΠΩς ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ?????
ο Κωστάκης έκανε λάθη στις ξεναγήσεις και δεν είχε τις γνώσεις να υλοποιήσει ερευνητικά προγράμματα(!!!) με αποτέλεσμα να αναρωτιέται ο δημοσιογράφος αν έπρεπε να περάσουν 12 χρόνια για να διαπιστωθεί αν ο Κωστάκης ήταν καλός ή όχι στη δουλειά του.
Φαντάσου τώρα λέω εγώ αγαπητέ ανώνυμε αν ποτέ έχεις έρθει στο μουσείο και σου έκανα ξενάγηση.ότι είπα το πίστεψες! Ο κ Θεοδώρου 2 φορές ήρθε χωρίς να ξέρει τη ιστορία των ευρημάτων και έβγαλε αμέσως συμπέρασμα! Εσύ όμως..
Πάντος κ. Θεοδώρου, προσωπικά δεν έχω ακούσει απο τουρίστες με τους οποίους συνομιλώ χρόνια τώρα, ούτε ενα αρνητικό σχόλιο για την ξενάγηση του κ. Κωστάκη, ισα ισα, ισχύει το αντίθετο. Όσο τους άρεσε το μουσείο άλλο τόσο τους εντυπωσίαζε η ξενάγηση και η φροντίδα που τους έδειχνε κάθε φορά ο κ. Κωστάκης. Όσο για αυτό που είπατε, ‘καλύτερα ανοιχτό μουσείο με κακό υπάλληλο’.. θα συμφωνήσουμε να διαφωνούμε, διότι ένας ‘κακός’ υπάλληλος μπορεί να δυσφημίσει το μουσείο και την προσπάθεια πολλών ανθρώπων, πολλών ετών. ο ‘μέτριος’ κατα την φτωχή σας άποψη υπάλληλος που βγάλατε σε διαθεσιμότητα, μόνο θετικά προσέφερε με την προσπάθεια του..
Θα συμφωνήσουμε πλήρως με την συνάδελφο Κα Μπαλή.
Ποτέ και κανένας από τους πελάτες μας που επισκέπτηκαν το μουσείο δεν μας έκανε παράπονο για ελλειπή ξενάγηση και αντιθέτως πάντα και όλοι είχανε να κάνουνε ένα καλό σχόλιο για τον Κο Κωστάκη.
Ειναι απαράδεκτη η τοποθέτηση και το επιχείρημα αυτό.
this is all a scam, from the beginning it was clear they wanted to get rid of kostas who was there from the start, made the museum to what it is today, always there with his knowledge, helpful, the museum was his life… a friend of a friend of a friend will get the job and that’s it ! i’m not blind and understand that the economic situation makes it difficult to pay someone for 12 months when there’s only a certain interest in the museum for 5-6 months but they could have handled the situation better instead of saying kostas made mistakes, needed a higher degree, could not speak enough languages etc. that are lies and everyone knows it are lies… he was very competent and his english was more than sufficient and all the rest is bullshit !
H rené keegan το είπε καλύτερα απ’ολους κύριε Θεοδώρου. Λέτε μπούρδες γιατι δεν ξέρετε και τι άλλο να πείτε. Τα επιχειρήματα σας δεν κρατανε νερό (τρύπιος κουβάς). Μας τα έχετε κανει τσουρέκια (απο αυτα με το αυγό που ξεμείνανε απο το Πάσχα τα ζαρωμένα) με τις προσπάθειες σας να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα. Εξαιτίας του αγχους σας να δικαιολογηθείτε, κάθε επιχείρημα ακούγεται πιο χαζό απο το προηγούμενο.
Αφου ενδιαφέρεστε για το μελλον του μουσείου, παραδώστε το στην τοπικη κοινωνία, να το λειτουργούμε 4-5 μήνες με τον κακό μας υπάλληλο και να ασχολούμαστε εμεις με κατι που εσείς θεωρείτε χασιμο χρόνου
παρεπιπτόντως, με την ξενάγηση λέμε να κερναμε και τσουρεκι
as i don’t understand greek i need to translate your comment via internet into english… the translation is very poor and i don’t know what you are trying to say but from what i do understand is that you don’t agree with me and i feel some kind of personal attack… hope i am wrong so i would be very happy if you could find someone there who speaks greek and english and try to explain to me what you mean… if you can do that yourself please feel free to mail me : rene.keegan@telenet.be
regards
rené
Yap, he is against you all the way 🙂
no…just kidding!
thank you all for the clarification ! got a mail from takis to explain everything… blame it on the “google-translation” ! all the best to all of you !
Nobody attact to you Mr rene.just the attact I’d against theodorou.Mr Takis support your words.so the words against him means MR THEODORE YOU HAVE BREAK OUR BALLS!
Ο κ. Θεόδωρο,
Είναι δύσπιστος για μένα ότι κάποιος σε έναν διοικητικό ρόλο, όπως οι ίδιοι θα έχουν το θράσος να κατηγορούν ελλείψεων σας και την αδυναμία σας να δείτε κάθε πράγμα, εκτός από τη δική σας προσωπική κέρδη – όποια και αν είναι, σε ένα μέλος του προσωπικού σας ..
Έχω παρέχεται μια περιοδεία του μουσείου Βρίσας από τον κ. Κωστάκη και διαπίστωσε ότι είναι μια πολύ ενδιαφέρουσα, διαφωτιστική και ενημερωτική εμπειρία. Είναι στενά εξοικειωμένοι με κάθε κομμάτι της συλλογής τους και απάντησαν κάθε μία από τις ερωτήσεις μου με ακρίβεια.
Ο ενθουσιασμός επέδειξε ο κ. Κωστάκης αποκαλύπτει την υπερηφάνεια του για το έργο του και την κληρονομιά του
Ξέρω ότι πολλοί άνθρωποι από πολλές διαφορετικές χώρες, οι οποίοι είχαν την χαρά να την περιοδεία και όλα ήταν θετικές και πιο δωρεάν από τον κ. Κωστάκη.
Μετά από 12 χρόνια πιστής και αμείλικτη υπηρεσία είναι αποκαρδιωτικά να πιστεύω ότι κάποιος θα κατηγορήσει κάποιος ότι δεν είναι κατάλληλη για τη θέση. Είτε δεν έχετε εικόνα για τη συγκεκριμένη κατάσταση ή δεν έχετε καμία ανησυχία για αυτό το μικρό μουσείο και την ίδια την κοινότητα ..
Ίσως θα πρέπει να ρίξετε μια ματιά στον καθρέφτη κ. Θεόδωρο.
Όλοι κάνουμε λάθη από καιρό σε καιρό.
Έχει πάντα τη θεωρία και την πρακτική μου ως διαχειριστής? να παρέχουν στο προσωπικό μου με τα εργαλεία που χρειάζονται για να κάνουν τη δουλειά τους και να μην επικρίνουμε τυφλά για να σώσει reputatioin μου.
Είναι κρίμα που δεν φαίνεται να αναγνωρίσει τις δικές σας ανεπάρκειες ως διαχειριστής.
Ίσως ο διαχειριστής σας θα πρέπει να επανεξετάσει τις ικανότητές σας για να καθορίσει τι πρέπει να κάνετε τη δουλειά σας.
English:
Mr. Theodoro,
It is incredulous to me that someone in an administrative role such as yourself would have the audacity to blame your short comings and your inability to see any thing other than your own personal gains – whatever they may be, on a member of your staff..
I have been provided a tour of the museum in Vrissa by Mr. Kostakis and found it to be a most interesting, enlightening and informative experience. He is intimately familiar with every piece in the collection and answered each and every one of my questions with accuracy.
The excitement exhibited by Mr. Kostakis reveals his pride in his work and in his heritage
I know many people from many different countries who have had the pleasure of taking the tour and all have been positive and most complimentary of Mr. Kostakis.
After 12 years of faithful and relentless service it is appalling to think that anyone would accuse someone of not being adequate for the position. Either you have no insight to this particular situation or you have no concern for this small museum and the community itself..
Perhaps you should take a look in the mirror Mr. Theodoro.
We all make mistakes from time to time.
It has always been my theory and practice as an administrator; to provide my staff with the tools they need to do their job and not to criticize blindly to save my reputatioin.
It is a shame you seem to not recognize your own inadequacies as an administrator.
Perhaps your administrator should review your abilities to determine what you need to do your job.