Στις 28 Ιουνίου 2021 είχαμε αναρτήσει με τίτλο “μια εξαιρετική απόφαση για την καθαριότητα” το παρακάτω κείμενο:
Η Αντιδημαρχία καθαριότητας ενημερώνει τους δημότες ότι η αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων ( έπιπλα, κλαδιά, στρώματα κτλ) θα γίνεται από Βρίσα και Βατερά αποκλειστικά κάθε Παρασκευή.
Γι αυτό θα πρέπει οι πολίτες να επικοινωνούν πρώτα στο γραφείο καθαριότητας του Δήμου στα παρακάτω τηλέφωνα 2253-350212, 2253-350232 και 2253-350216 ώστε να δηλώνουν το μέρος που θα βγάζουν τα αντικείμενα ΜΟΝΟ την προηγούμενη ημέρα.
Σε διαφορετική περίπτωση θα εφαρμόζεται ο κανονισμός καθαριότητας και τα πρόστιμα που προβλέπει.
Και κλείναμε την ανάρτηση με το σχόλιο:
Πολύ καλή η απόφαση αρκεί να εφαρμοστεί από όλους, Δήμο και δημότες!
Πριν περάσουν δυο τρεις βδομάδες, μόλις την προηγούμενη Παρασκευή δεν ήρθε το ειδικό συνεργείο του Δήμου, το οποίο με βάση εβδομαδιαίο πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί πραγματοποιεί αυτές τις αποκομιδές από όλες τις Δημοτικές ενότητες.
Αιτία δεν ήταν ούτε βλάβη του αυτοκινήτου ούτε πρόβλημα στους εργαζόμενους αλλά (όπως μάθαμε από πολύ έγκυρη πηγή) αυθαίρετη απόφαση του αρμόδιου αντιδήμαρχου καθαριότητας κ. Ρούσση να πάει το συνεργείο σε Άντισσα και Ερεσό!!! Να σημειωθεί ότι ο κ. Ρούσσης ζει στην περιοχή αυτή και είναι εντεταλμένος αντιδήμαρχος της!!! Συγχαρητήρια κ. αντιδήμαρχε. Συγχαρητήρια κ. Δήμαρχε. Σας ευχαριστούμε πολύ!
Έτσι αποκτιέται η πολυπόθητη εμπιστοσύνη και συνεργασία δημοτικής αρχής και δημοτών!
Ελπίζω να έχει απαντήσει το τοπικό συμβούλιο