Για την καλύτερη εξυπηρέτησή μας από τη ΔΑΕΦΚ

ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΩΣΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΑΕΦΚ

Κάθε συναλλασσόμενος με την ΔΑΕΦΚ (ιδιοκτήτης ή μηχανικός) με την κατάθεση οποιασδήποτε αίτησης (για κατεδάφιση, επισκευή κλπ) περιμένει και λαμβάνει τον αριθμό πρωτοκόλλου της αίτησης.

Η λήψη του αριθμού πρωτοκόλλου έχει δύο σκοπούς.
Ο ένας είναι η εξασφάλιση του αιτούντος έναντι της ΔΑΕΦΚ ότι πράγματι κατέθεσε τη σχετική αίτηση.

Ο δεύτερος σκοπός είναι να χρησιμοποιηθεί αυτός, όταν μετά από ένα χρονικό διάστημα θελήσει να αναζητήσει ο ενδιαφερόμενος στην ΔΑΕΦΚ τη φάση στην οποία βρίσκεται το αίτημά του.

Δεν είναι λίγες όμως οι φορές που ιδιοκτήτες (κυρίως) προσέρχονται στη ΔΑΕΦΚ, ρωτούν πού βρίσκεται το αίτημά τους αλλά δεν έχουν μαζί τους τον σχετικό αριθμό πρωτοκόλλου.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα είτε ο ενδιαφερόμενος να μην μπορεί να εξυπηρετηθεί είτε να απασχολείται η ΔΑΕΦΚ στα κεντρικά (αλλά και ο υπάλληλος στη Μυτιλήνη) με πρόσθετη εργασία που επιβαρύνει τη δουλειά της υπηρεσίας αλλά και επιβραδύνει την όλη διαδικασία διεκπεραίωσης των υποθέσεων των σεισμοπαθών γενικά.

Γιαυτό παρακαλούνται όλοι να φυλάσσουν τους αριθμούς πρωτοκόλλου που του έχουν δοθεί για κάθε αίτημά τους και να τουςπροσκομίζουν ‘οταν προσέρχονται ή τηλεφωνούν στη ΔΑΕΦΚ.

Μυτιλήνη 27.4.2018

Βασίλης Τεντόμας

Facebooktwitterredditpinterestlinkedinmail
Δημοσιεύθηκε στην Ειδήσεις. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.