Ο Σύλλογος μας ενημερώνει ότι τα έθιμα για τα Καψαλα και τον κλήδονα θα αναβιώσουν αύριο Τρίτη στον Άγιο Κωνσταντίνο στις 20.30 από τον Συλλογο.
Επίσης ο Σύλλογος ευχαριστεί τον Λοσκαλτσο Μικελε για την προσφορά υλικών στον Άγιο Νικόλαο
Φέτος εκτεταμένες περιοχές της παραλίας των Βατερών, εκεί που αρχίζει η θάλασσα ή λίγο πιο μέσα, έχουν γλιστερές “πλάκες” με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται η πρόσβαση σ’ αυτήν.
Προχτές δυο χωριανοί μας με μικρά κινητικά προβλήματα τόνιζαν το πόσο δύσκολο είναι να μπουν στη θάλασσα και πόσο επικίνδυνο είναι να τραυματιστούν σοβαρά. Και αναπόλησαν την ευκολία που πρόσφερε σ’ αυτές τις περιπτώσεις το seatrack.
Πριν ένα περίπου χρόνο τα εξαρτήματα του seatrack, που είχαν αφεθεί στην εγκαταλειμμένη ΑΡΕΝΑ, για να συναρμολογηθούν την επομένη, εκλάπησαν από “βανδάλους”, όπως τους χαρακτήρισε ο Δήμος. Τότε δόθηκε η υπόσχεση ότι θα αντικατασταθούν τα κλεμμένα και θα τοποθετηθεί ξανά το σύστημα.
Κατά τη διάρκεια του περσινού καλοκαιριού αυτό δεν έγινε. Άραγε θα το δούμε φέτος ή θα είναι μια ακόμα υπόσχεση ..ανεκπλήρωτη.
Ευελπιστούμε όλοι -και ιδιαίτερα όσοι το χρειάζονται- να το δούμε σύντομα.
Το θερινό ηλιοστάσιο θα γιορταστεί σε ολόκληρο το βόρειο ημισφαίριο αυτή την εβδομάδα, σηματοδοτώντας την επίσημη έναρξη του αστρονομικού καλοκαιριού.Φέτος, πέφτει την Κυριακή 21 Ιουνίου και συμβαίνει σε μία μοναδική στιγμή, όταν το ημισφαίριο έχει κλίση στο μέγιστο προς τον Ήλιο.Ωστόσο, για όσους βρίσκονται στο βόρειο ημισφαίριο, αναγνωρίζεται γενικά ως η ημερομηνία του μεσοκαλοκαιριού με τη μεγαλύτερη διάρκεια φωτός της ημέρας και τη μικρότερη περίοδο σκοταδιού.
Πηγή: lifo.gr
Αύριο είναι η μεγαλύτερη διάρκειας μέρα.
Με τα μάτια της γης:
Ο ήλιος, κουρασμένος από το εξάμηνης διάρκειας ανηφορικό ταξίδι του, θα σταθεί μια μέρα να ανασάνει! Και ευθύς θα πάρει την κατρακύλα. Αργά – αργά θα κατρακυλά, μικραίνοντας τη διάρκεια της μέρας, μέχρι -ύστερα από έξι μήνες- να φτάσει στον “πάτο”, και από κει άιντε πάλι μπροστά του η ανηφοριά!
Αυτό το αυριανό ηλιοστάσιο απ’ τη μια σηματοδοτεί την αστρονομική έναρξη του καλοκαιριού κι απ’ την άλλη όμως μας οδηγεί “αλυσοδεμένους”, χωρίς δυνατότητα δραπέτευσης, προς έναν ακόμα χειμώνα.
Να είμαστε γεροί να απολαύσουμε καλοκαίρια και χειμώνες και όσοι προσωρινά δεν μπορούν, ας κάνουν υπομονή. Το καλοκαίρι -ειδικά στα Βατερά- δεν τελειώνει τον Αύγουστο. Βαστά μέχρις ότου η καρδιά μας, μας προσφέρει ζεστασιά και το περιβάλλον ομορφιά!
Η λεβεντιά είναι μια έννοια άρρηκτα συνδεδεμένη με την ελληνική παράδοση. Περιγράφει την ιδιότητα του λεβέντη, περικλείοντας ένα σύνολο υψηλών ηθικών αξιών και εξωτερικών χαρακτηριστικών: την ανδρεία, τη γενναιότητα, την τιμιότητα, την ευθύτητα και την αξιοπρέπεια
Έτσι λένε οι γραφές!


Το κοπάδι ενός τέτοιου λεβέντη έκανε τη ζημιά.
Ας είναι καλά! Εξάλλου δεν είναι ο πρώτος!
Έχουμε γεμίσει …λεβέντες!
Σε ένα άλμπουμ φωτογραφιών του πατρικού τους σπιτιού στη Βρίσα (αυτό που παραχωρήθηκε στη Βιβλιοθήκη) ο αείμνηστος Αθανάσης Νικέλλης έχει επισυνάψει το παρακάτω απόσπασμα από τα “Ηθικά” του Δημόκριτου.

Ως γνωστόν ο Αθανάσης υπήρξε καθηγητής ψυχιατρικής στο Πανεπιστήμιο του Ιλλινόις. Επομένως έχει αξία η επιλογή αυτού του αποφθέγματος.
Όποιος έχει την διάθεση μπορεί να …προβληματιστεί.