Μια φωτογραφία με μπόλικα νερά να τρέχουν από τον Γιάννη Παππά

Μια ακόμα ομορφιά του τόπου μας κρυμμένη την κόγχη των κατακόρυφων, πανύψηλων βράχων ή μάλλον το κυρίαρχο συστατικό του πανέμορφου τοπίου που πλαισιώνεται εκτός από τα βράχια και από πανύψηλα πλατάνια και πλούσια βλάστηση.


Δύσκολη σχετικά η πρόσβαση στη βάση του αλλά δύσκολη και η μετακίνηση με αυτοκίνητο στο δρόμο της Λαγκάδας που έχει τα μαύρα χάλια του!!!
Λίγο πιο πέρα από τον καταρράκτη στέκουν τα ξόανα της φωτιάς, λες και ξορκίζουν να μην ξαναγίνει το κακό.


Το σκηνικό όμως κλείνει ευχάριστα με τις δεκάδες νέες ελιές που έχουν φυτέψει ο Γιάννης και η Ειρήνη για να ξαναζωντανέψουν τον ελαιώνα, που πότισαν με τον ιδρώτα τους οι πρόγονοί τους. Από τον πρόσφυγα προπάππο Πανάνε και τον παππού Κώστα μέχρι τον πατέρα Παναγιώτη (της Τσακώναινας!)
Καλή επιτυχία!
Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Βρίσας “Άγιος Κωνσταντίνος” ευχαριστεί θερμά τον Θοδωρή Παν. Κούσκο για την προσφορά στην τοπική κοινωνία του χωριού μας 250 καθισμάτων για τις διάφορες εκδηλώσεις που γίνονται.
Ο Θοδωρής, αρωγός των φορέων της τοπικής κοινωνίας του χωριού μας, πρόσφερε τα καθίσματα αυτά στη μνήμη του αγαπημένου πατέρα του, μέρα που είναι σήμερα (παραμονή Ψυχοσάββατου).

Ο Σύλλογος – και μέσω αυτού όλοι οι φορείς του χωριού – ευχαριστεί τον Θοδωρή και εύχεται να είναι γερός, αυτός και η οικογένειά του, και να τιμούν τον πάντα καλόκαρδο και χαμογελαστό αξέχαστο πατέρα του.
Τα τελευταία χρόνια έχει γίνει συνήθεια με κάποιο τρόπο να τσικνίζουν και οι μαθητές των σχολείων.
Στο χωριό μας, τα παιδιά του Δημοτικού και του Νηπιαγωγείου με τις δασκάλες τους τσίκνισαν με τη φροντίδα του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, που τηρώντας το έθιμο των τελευταίων χρόνων έψησαν τα σουβλάκια στην αυλή του σχολείου.
Να είστε όλοι γεροί. Τα παιδιά να έχουν υγεία και καλή πρόοδο και οι γονείς και οι εκπαιδευτικοί δύναμη, υπομονή και αγάπη.